Gå til innhold

Bruke en xbox360 kontroll til pc

tomte16

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg lurer på om jeg kan kjøpe denne for og bruke for pc spilling eller må jeg ha en spesiell konsoll som er laget for pc. Jeg beklager hvis denne er feilpostet. Fant ikke noe annet sted som jeg snytes det passet og poste dette innlegget og tusen takk for alle svarene deres :)

Link til kontrollen jeg snakket om http://www.lefdal.com/product/spill-konsoll/tilbehor-spillkonsoll/X360CONTROBL/x360-kontroll-m-kabel

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ok men må jeg laste ned noe programmer for at den skal funke eller er det bare plug and play?

Endret av tomte16
Skrevet

Skal bare være plugg and play i grunn. Har både trådløs og kabel. Begge er bare å plugge inn så virker det. Dette gjelder kun hvis det er Windows da. Hvis det er linux eller Raspberry Pi/retropie f.eks så må du gjøre et par ting.

Skrevet

Har en trådløs mottaker til original xbox 360 stikke (kostet 70kr på ebay).

Den fungerer ikke med plug'n play, men om man manuelt velger at den skal bruke de innebygde xbox driveren i Windows fungerer det utmerket med en gang.

Skrevet

jeg vare på lefdal i går og kjøpt en kontroll og det vare bare plug and play og igjen tusen takk for svarene. dere var til stor hjelp?

• 1 måned senere...
Gjest Slettet+130498
Skrevet

xbox konrollen fungerer med vista, win 7, 8 og 8,1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...