Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han er veldig sexfiksert?


Anbefalte innlegg

En gutt jeg holder på med, virker veldig opphengt i å ha sex med meg. I begynnelsen virket han veldig opptatt av kroppen min, stirret veldig mye på den og spurte ofte om han kunne få lov å ta meg på puppene, rumpa osv.

 

Han var kjempekåt hele tiden, og jeg kunne ikke være med han uten at han fikk ståpikk. Det endte med at vi hadde sex ikke lenge etter. Mye fordi jeg syntes synd på han.
Nå sa jeg til han at vi ikke kan ha sex neste gang vi skal møtes som er om en uke, og at jeg håper han ikke blir skuffet. Da svarte han at seffølgelig han ble skuffet, men at han ville møte meg uansett. Han har også spurt meg flere ganger om jeg har startet på pilla.

Jeg liker han veldig godt og kan gjerne bli forelsket, men det er denne overopptattheten han har for sex som er ganske turn off. Jeg sitter og lurer på om det er meg som person han liker, eller om det er sexen. Alle andre gutter jeg har hatt noe på gang med har aldri presset eller fått meg til å føle meg presset til noe som helst før.
Synes dere det høres ut som han er normalt opptatt av sex, eller overopptatt av sex?



Anonymous poster hash: 10559...0c4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke det er sexen med deg han liker hvis han bare har ligget med deg èn gang, det er vel heller det at han er gira på sex sånn generelt. Han har vel ikke dyppa'n i så mange før deg (selv om han kanskje sier det) og er gira på å komme i gang sånn som resten av gutta i gjengen. Sånn er guttunger. Det blir bedre når de har noen år til på baken og sex ikke er like stort lengre fordi alle har hatt det.

Hvis du ikke liker det så slutt å heng med han.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er sexen med deg han liker hvis han bare har ligget med deg èn gang, det er vel heller det at han er gira på sex sånn generelt. Han har vel ikke dyppa'n i så mange før deg (selv om han kanskje sier det) og er gira på å komme i gang sånn som resten av gutta i gjengen. Sånn er guttunger. Det blir bedre når de har noen år til på baken og sex ikke er like stort lengre fordi alle har hatt det.

Hvis du ikke liker det så slutt å heng med han.

Er han egentlig interessert i meg i det hele tatt?

 

Anonymous poster hash: 10559...0c4

Lenke til kommentar

Det er det bare han som vet.

Det lureste er alltid å spørre.
Det kan godt være han er intressert. Men en 17 år gammel gutt med eksploderende hormoner mister nok fort interessen i ei jente som ikke vil ligge med han hver gang de møtes. Da synes han nok det er kulere med jenter som vil ligge med han. Han er vel gira på å høste erfaring og status siden sengegymnastikk er noe han ikke har utført i praksis så veldig lenge enda, men hørt gjetord om i mange år.

 

Men hvis han virkelig er intressert i deg så finner han seg jo i det selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Det er det bare han som vet.

Det lureste er alltid å spørre.

Det kan godt være han er intressert. Men en 17 år gammel gutt med eksploderende hormoner mister nok fort interessen i ei jente som ikke vil ligge med han hver gang de møtes. Da synes han nok det er kulere med jenter som vil ligge med han. Han er vel gira på å høste erfaring og status siden sengegymnastikk er noe han ikke har utført i praksis så veldig lenge enda, men hørt gjetord om i mange år.

 

Men hvis han virkelig er intressert i deg så finner han seg jo i det selvfølgelig.

Han sier at han er interessert i meg. Han har også sagt at han ikke har sagt et ord til vennene sine om meg. Er dette noe jeg kan tro på?

Det har du rett i.

Liker forresten at du alltid er så direkte og brutalt ærlig.

 

Anonymous poster hash: 10559...0c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kjenner'n ikke så det bedømmer jo du bedre enn meg.
Men er han i den "skrytealderen" så må du regne med at han forteller ting ja.
Har opplevd sjøl at fyrer jeg har ligget med har sagt ting til kompisene sine og det er jo ikke så sinnsykt kult for meg, selv om det i guttas øyne var positive ting. Vi har alle forskjellige filtre og grenser for hvor private vi skal være om ting.

Men noen gutter er mer private enn andre, og spesielt med noen som de er oppriktig glad i og vil ta vare på.

Lenke til kommentar

Mann 23 her

Jeg er også veldig sexsfiksert. Fra tidligere forhold vet jeg hvor mye et lidenskapelig sexliv gir forholdet. Før var jeg sammen med en jente som ville ha sex hele tiden, og jeg tenker ofte tilbake på hvor utrolig godt det var å ha det slik.

Jeg er sammen med en annen nå (snart 2 år sammen, samboere), og hun er ikke i nærheten like opptatt av sex som meg. Det ødelegger faktisk forholdet vårt, for innerst inne vil jeg heller finne en partner som er like glad i sex som meg...

Så ja, jeg tror det kan være et problem for forholdet deres at han virker litt for sex-fiksert for deg. Jeg skjønner godt at du synes det er turnoff, og det synes jeg du burde fortelle han. Kanskje til og med heller finne deg en annen, som du passer bedre sammen med?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig med StAkkarr i at det er viktig i ett seriøst forhold. Har vel egentlig kaninsyndromet selv og det hadde vært utrolig kjipt hvis jeg ender opp med en kjæreste som bare ville humpe èn eller to ganger i uka.
Men dere har vel ikke kjent hverandre så veldig lenge enda, og du sier jo selv at du kan bli forelska i han, altså er du det ikke ennå, så da er det kanskje uansett litt tidlig å si enda?

Personlig synes jeg du skal gi han noen sjanser til. Jo bedre dere kjenner hverandre, jo bedre blir dere med hverandre i halmen, og når dere først treffer blink kan det godt hende du blir like gira på sengegymnastikk som det han er!

Endret av medlem-124997
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Stakarr, jeg vet ikke hva det handler om, men jeg hadde nettopp bestemt meg for å ikke ha sex for tidlig med noen jeg har interesse for, men jeg klarte ikke å beholde trusa på første kvelden. jeg liker at gutter får meg til å føle meg spesiell og attraktiv før de får "premien". Nå har jeg allerede gitt den fra meg før den er blitt jobbet for. Så jeg føler meg ikke ettertraktet lenger. Og jeg kan ikke fastslå at det er meg han liker uten å bli distrahert av tanken om det er sexen. absurd tankegang?

 

ciklide, jeg skal gi han noen sjanser til. Jeg vil at det skal fungere



Anonymous poster hash: 10559...0c4
Lenke til kommentar

 

jeg liker at gutter får meg til å føle meg spesiell og attraktiv før de får "premien". Nå har jeg allerede gitt den fra meg før den er blitt jobbet for.

 

Anonymous poster hash: 10559...0c4

 

Sex har man fordi det er godt og (ofte) fordi man er glade i hverandre. Personlig syns jeg en slik holdning du viser, der sexen er en premie du gir for å få riktig type oppmerksomhet ikke er særlig pent.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...