Gå til innhold

Virus apps


Derpine

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt Samsung S3 to ganger nå, og hver gang jeg har fått denne model, har jeg hatt problemer med at der plutselig er masse 'apps' på skjermen. Ikke installerte apps, men android ikoner hvor der eksempelvis står 'download knitDrgn', 'Dragon of Atlantis' og lignende.

Jeg har ikke tidligere lastet ned apps som ikke er tillitsfulle. Jeg har ikke hatt dette problemet med Samsung S4 eller S2.

Noen som kan hjelpe? Kanskje der finns en app som holder borte sånt spam?


Det skal sies at jeg slettet alle som var kommet frem i morres, og når jeg sjekket i kveld var der kommet 8 nye :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enkelte app utviklere velger og finansiere apper ved bruk av reklame og enkelte bruker mere aggressive metoder enn andre. Skal du blokkere reklame i apper må du mest sannsynlig ha en telefon med root tilgang.

 

Ellers finnes det apper som søker frem hvilke apper på telefonen din som sender reklame.

 

F.eks Lookout Ad Network Detector.

 

Alternativt se om utvikleren tlbyr en "pro" versjon uten reklame, eller se om det finnes en annen app som gjør samme jobben, eller bare kvitte seg med hele drittappen, noe jeg personlig velger når det brukes slik type reklame som du beskriver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...