Gå til innhold

IC7-G Max3 v.s P4C800-E Deluxe


daydreamer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Den der MÅ vere sponset av asus :D:D

Tester viser noe annet,men jeg får få et opp til testing så får vi se, men skjønner ikke det med at noen nevner 5/4 som et prob har aldri vert plaget med det,men så også at det var nevnt problemer med fsb over 285 dette er fikset i en ny bios. Leste forresten en annen plass at asus kortet hadde store problemer med Corsair ram,men har hørt at det skall vere fikset med en bios,dette vet jeg som sagt ikke noe eksakt om.

Lenke til kommentar

Max 3 er nok bedre til overklokking, selv om det er noe tvilsomt om du klarer å makse ut noen av dem. Max 3 har vel også flere features. Men viften til OTES kjølingen bråker noe, hvis det er noe du legger vekt på. Pluss at det er dyrere.

 

Edit: Glemte visst å nevne at vi kommer med en test av MAX3 i løpet av en dag eller to. :woot:

Lenke til kommentar
Har erfaring med at min onkel overklokker svært mye (er blandt annen medlem på xtremesystems 3dmark team) og han sier at p4c-e er HK'et man får absolutt mest ut av. At ic7-max3 ofte flarer på noen fsb'er osv

 

Tja var inne å kikka litt på de guttan der,og de kan neppe vere helt enig da jeg så at den av de som var høyest kjørte med max 3 :wink:

Lenke til kommentar

Jeg har selv prøvd Ic7-G og fikk nytt to ganger før jeg gav opp (lyd problemer og ustabilitet ) Har nå Asus p4c-e kortet og er veldig fornøyd.

Men regner også med at max 3 kortet har fått luket bort alle problemene ic7-g maxII kortet hadde.

Er ihvertfall strålende fornøyd med asus kortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...