Gå til innhold

[Løst] Hjelp til valg av ny tlf


RaW_DeNiM

Anbefalte innlegg

Vel. Har en s3 uten 4g .. og hatt den siden den kom ut.. og begynner å bli temmelig drittlei hele telefonen... Så... Vil prøve noe nytt.. SÅ da står S3 note i tankene men tenker også hvor stor forskjell er det fra s3 utenom størrelsen? Ellers så har jo tanken bevegd seg til Iphone 5s. Er ikke noe spess kjent med Iphone utenom at jeg hadde en 3g en gang i tiden. Vel..ENkelt og greit.. vil ha det beste av det beste... SÅ hva er det beste av det beste i dag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil anbefale iphone. Men klart her inne med alle fanboysa så har tråder som dette en tendens til å "eksplodere" :).

 

Jeg ville anbefalt deg både note 3 og iphone. Men det er visse forskjeller. Hva bruker du mobilen til? Hva er viktig for deg? Hva er du lei av på din nåværende telefon? Svar på disse spørsmålene så er det lettere å gi deg anbefalinger :)

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale iphone. Men klart her inne med alle fanboysa så har tråder som dette en tendens til å "eksplodere" :).

 

Jeg ville anbefalt deg både note 3 og iphone. Men det er visse forskjeller. Hva bruker du mobilen til? Hva er viktig for deg? Hva er du lei av på din nåværende telefon? Svar på disse spørsmålene så er det lettere å gi deg anbefalinger :)

bruker tlf til facebook,spill,bilder, musikk, sjekke nyheter osv. vel... er vel lei hele tlf pga er jo samme greia hele tiden:p. viktig for meg er at den ser bra ut, føles bra og er bra.

Lenke til kommentar

Ja måtte jeg bytte fra iphone så hadde det kun vært note3 som hadde vært aktuelt. Men jeg er så fornøyd med iphone at det egentlig ikke er aktuelt. Jeg tror du blir fornøyd med begge valgene. Jeg kan bare si hvorfor jeg er fornøyd med ios og det er app kvaliteten. Jeg mener at appene generellt har høyere kvalitet på ios ifht android. Å i tillegg er jeg "avhengig" av apple tv. Det er genialt for min bruk.

 

Hvis du er avhengig av å flytte mp3 filer fra feks datamaskinen så er det enklere til en android enn en iphone.

 

Spill og lese nyheter er vel omtrent det samme. Enkelte nyhetsspill kommer vel litt raskere til iphone, men tror det begynner å bli litt utliknet?? Men dette skal jeg ikke si sikkert.

 

Lykke til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror du vil bli fornøyd med de fleste av toppmodellene i dag. Da står du med disse (sikkert flere som jeg ikke kommer på i farten):

  • HTC One
  • Samsung Galaxy S4
  • LG G2
  • Nexus 5
  • Sony Xperia Z1
  • iPhone 5S
  • Nokia Lumia 925
  • Nokia Lumia 1020 (Dersom kamera er viktig)

Alle har sine styrker og svakheter, men totalt sett er alle veldig gode telefoner. Da blir det individuelt hva du legger vekt på. Om det er OS, kvalitetsfølelse i hånden, kamera, mulighet for minnekort, størrelse osv. Vil anbefale deg å gå i en fysisk butikk hvor de selger disse telefonene, så kan du kjenne litt på dem i hånden.

 

Personlig falt jeg ned på Xperia Z1 tidligere i høst. Grunnen til at jeg valgt denne var at den har et godt kamera (men ikke best), vanntett, minnekort og at den i mine øyne er en meget pen telefon. Samtidig trives jeg med Android.

Endret av learntofly
Lenke til kommentar

Vel. Har en s3 uten 4g .. og hatt den siden den kom ut.. og begynner å bli temmelig drittlei hele telefonen... Så... Vil prøve noe nytt.. SÅ da står S3 note i tankene men tenker også hvor stor forskjell er det fra s3 utenom størrelsen? Ellers så har jo tanken bevegd seg til Iphone 5s. Er ikke noe spess kjent med Iphone utenom at jeg hadde en 3g en gang i tiden. Vel..ENkelt og greit.. vil ha det beste av det beste... SÅ hva er det beste av det beste i dag?

du burde velge mellom iphone 5s, galaxy s4(i9506) eller sony xperia z1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...