Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fant noen suspekte bilder ...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det virker som ts er både full av hormoner og meget erfaringsmøs hva gjelder jenter og sex.

"Åpnet henne" "overta henne" og "prøvde å få ut sæd" er begrep jeg ville assosiert med en gutt tidlig i puberteten på mellomtrinnet komplett uten seksuell erfaring men full av fantasi etter å ha lest erotiske noveller på nettet.

 

Men hvis dette mot all sunn fornuft skulle være sant så er faren din spikk spenna gæren og jeg håper for guds skyld ikke han er ditt forbilde i livet. Videre vil jeg si at jeg vet hvilken kinkig situasjon du er i i forhold til mora di. Da jeg var 14 fant jeg ut at faren min var utro og debaterte mye med meg selv (uten ett forum å søke råd på) om jeg skulle si noe eller ikke. Etter ett halvt år viste det seg at mamma hele tiden hadde visst hva han holdt på med men holdt det skjult for oss barna. Da det sprakk raknet ekteskapet, barndomshjemmet mitt og forholdet til faren min.

Men heller det enn å fortsette slik vi først gjorde. Man tilpasser seg.

 

Faren din har sikkert vært utro før og mora di veit sikkert om det. Men det skader ikke å lufte noen hint å sende studenten til en familie hvor hun ikke blir "seksuelt missbrukt for så å sitte å glise når far din tar bilde av henne på dass etterpå"...

Hadde jeg dratt inn til en familie når jeg var 17 og far i huset hadde behandlet meg sånn hadde jeg flykta, samme hvor ræva forholdene i hjemlandet er. Heller fattig enn jevnlig seksuelt missbrukt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...