Gå til innhold

Bestille Red Bull på nett?


Laserbeam

Anbefalte innlegg

Jeg ser at Amazon.co.uk har noen, men de shipper ikke til Norge.

 

Red Bull Energy Can 355 Ml (pack Of 12)

 

Den koster £17.00 ca 170,-, en boks 250ml i Norge koster 21,-/22,- (+pant), det blir da ca 280,- for 12 250ml som man kjøper i Norge.

  1. Er det noen steder man kan bestille sånne brett?
  2. Og er det noe å spare når man tar med frakt i beregningen?
  3. Fins det en lignende tjeneste som JetCarrier (US), bare at det er for UK?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor kjøpe dyre 335ml? Du får jo 24 stykk 250ml for lavere pris:
http://www.amazon.co.uk/Red-Bull-Energy-250ml-Total/dp/B0077PQX7K/ref=pd_sim_grocery_1

 

Så blir det lettere å sammenligne. 160kr VS 504kr i Norge.
Det er vel heller ikke frakt, MVA, toll eller tollavgift, da det havner under 200kr.
Hva frakten vil havne på, aner jeg ikke. Men jeg ville trodd det var svært gode muligheter for at det totalt vil være betraktelig lavere enn i Norge. :)

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Red Bull er ikke særlig billig i UK heller, så ville ikke tatt meg bryet. Minimalt å spare på det der.

Synes nå 315 % dyrere ikke er et "minimalt beløp". Alt etter hvordan en frakt ville kommet på.

 

Det er absurde priser i Norge på slikt (over 80kr literen i matbutikk), og er dyrere (nærmer seg dobbelt så dyrt) enn selv øl. Som Norge er kjent for å være dyre på. Har merket at det har blitt ganske dyrt på svenskegrensa også.

 

Men mener da jeg har hørt om folk som har kjøpt fra Amazon.uk. :hmm: (og at jeg fikk kommentar at det ikke var noe problem selv om Norge ikke stod listet opp) Har jo vært slik i alle år. Men nå begynner det å bli en stund siden jeg hadde problemstillingen.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Synes nå 315 % dyrere ikke er et "minimalt beløp". Alt etter hvordan en frakt ville kommet på.

 

Det er absurde priser i Norge på slikt (over 80kr literen i matbutikk), og er dyrere (nærmer seg dobbelt så dyrt) enn selv øl. Som Norge er kjent for å være dyre på. Har merket at det har blitt ganske dyrt på svenskegrensa også.

 

Men mener da jeg har hørt om folk som har kjøpt fra Amazon.uk. :hmm: (og at jeg fikk kommentar at det ikke var noe problem selv om Norge ikke stod listet opp) Har jo vært slik i alle år. Men nå begynner det å bli en stund siden jeg hadde problemstillingen.

 

Ser prisen på amazon var veldig bra, ja, nå i etterkant. Bare inntrykket jeg sitter med er at det ikke er spesielt billig å handle det på butikken i England, i alle fall der jeg handler.

 

Amazon.co.uk vet jeg ikke så veldig mye om, men eneste jeg vet er at broren min skulle kjøpe et spill på den siden, måtte sende det til min adresse i England, og ikke hjem til Norge.

Lenke til kommentar

Amazon sender ikke mat og drikke til Norge, kun bøker, filmer o.l. Har vel sikkert noe med at vi ikke er i EU.

 

Hvis det skulle finnes en slags jetcarrier løsning for UK vil det uansett bli såpass dyrt at det ikke lønner seg. F.eks veier 24x0.25cl bokser ca. 6 kg. Med USA prisene til jetcarrier ville det kostet 450 kr å sende med fly, 295 kr å sende med båt.

 

Det eneste jeg vet om av lignende tjenester for UK er http://www.my-uk-mail.co.uk/, men det blir også fort dyrt så lenge det er snakk om tunge ting som må sendes videre med UPS e.l. fraktfirma.

 

Poste restante er også et alternativ, men det avhenger av at du kan kjøre til sverige og plukke det opp. Men med en pris på 139 kr for å ta i mot en pakke på 6 kg, kunne du like gjerne bare kjørt til sverige og kjøpt et brett på grensa. Om du ikke bor i umiddelbar nærhet til svenskegrensa, eller kan handle inn så vanvittig mye at du likevel sparer på det er det nok fortsatt mest lønnsomt å bare kjøpe redbull i butikken, eller kanskje vurdere å drikke vann istedet... :p

 

Edit: my-uk-mail vil ta £46 for å sende en pakke på 6 kg til norge. Det tilsvarer 460 NOK. For økonomisending...

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Poste restante er også et alternativ, men det avhenger av at du kan kjøre til sverige og plukke det opp. Men med en pris på 139 kr for å ta i mot en pakke på 6 kg, kunne du like gjerne bare kjørt til sverige og kjøpt et brett på grensa. Om du ikke bor i umiddelbar nærhet til svenskegrensa, eller kan handle inn så vanvittig mye at du likevel sparer på det er det nok fortsatt mest lønnsomt å bare kjøpe redbull i butikken, eller kanskje vurdere å drikke vann istedet... :p

 

Jepp, Red Bull er bare blandevann uansett.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...