Gå til innhold

[Løst] Lenovo U330 Touch - Erfaringer?


Zemian

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe denne til fruen da hun skal begynne å studere. Ser den fikk "best i test" hos lyd og bilde forrige uke, men de er vel ikke akkurat den fremste å se til ved valg av bærbar.

 

Skal i all hovedsak brukes til studier, dvs Lync (nettstudier), word og kanskje en og annen film.

 

Er helt akterutseilt på laptopfronten, så lurer på om folk har noen erfaringer med denne? Evt bedre alternativer i samme prisklasse?

 

13" - 15" skjerm, og ikke alt for stor og tung er hovedkrav.

 

Hva tror folket?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Skriv om hvordan den er da, når den er i hus ;)

Will do! Har imidlertid ikke fått den i hus enda, da dustinhome utsatte leveringsdato fire ganger før jeg til slutt avbestilte, for så å bestille på samme pc hos Netonnet. Den er i posten nå (1 virkedag etter bestilling) :)

Lenke til kommentar

Da var lappisen i hus:) har bare fått lekt med den i noen få timer, så kan ikke meddele så my ennå, men noen punkter har jeg.

 

Pros:

- meget lekkert utseende i oransje finish:)

- god touch-skjerm

- presis og god pekeplate

- stillegående

- generelt rask på normale oppgaver (browsing, film etc) ikke fått testet spill p.t.

 

cons:

- meget blank skjerm (men det visste jeg forsåvidt allerede før bestilling, er litt smak og behag)

- får ikke oppdatert til windows 8.1. Feilmelding dukker opp bare et lite minutt etter prosessen er i gang.

- mcafee antivirus er installert fra produsent (liker ikke det, men lett å få gjort noe med)

 

Mere kommer så snart jeg har fått brukt den litt på "normalt vis". Om det er noe spesielt folket ønsker å vite så ber jeg om at dere sier ifra så skal jeg se om jeg får testet/sjekket ut akkurat det dere vil vite:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...