Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 10.1 wifi+4G 2014 edition


Rockeren

Anbefalte innlegg

 

fy flate! for et utrolig tilbud!!!! bestilte med engang, men lurte på om noen visste hvordan det er med angreretten? har jeg fortsatt 14 dagers angrerett selv om jeg kjøper med abonnement?

 

Edit: ser at lager status er ukjent... får vel bare håpe at de får inn flere, at jeg ikke ble så hypet for ingen grunn..

 

 

Det var lagerstatus ukjent sist helg også da jeg bestilte. Sikkert noe de setter i tilfelle de går tom (antar at de må registrere kjøpene manuelt, og dermed ikke får oppdatert lagerstatusen i løpet av helgen).

 

Når det er sagt var det 10+ sist jeg så på torsdag mot 50+ resten av uken, så det begynner å tømmes ser det ut til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

fy flate! for et utrolig tilbud!!!! bestilte med engang, men lurte på om noen visste hvordan det er med angreretten? har jeg fortsatt 14 dagers angrerett selv om jeg kjøper med abonnement?

 

Edit: ser at lager status er ukjent... får vel bare håpe at de får inn flere, at jeg ikke ble så hypet for ingen grunn..

 

Det var lagerstatus ukjent sist helg også da jeg bestilte. Sikkert noe de setter i tilfelle de går tom (antar at de må registrere kjøpene manuelt, og dermed ikke får oppdatert lagerstatusen i løpet av helgen).

 

Når det er sagt var det 10+ sist jeg så på torsdag mot 50+ resten av uken, så det begynner å tømmes ser det ut til.

 

Har du fått din da?

Lenke til kommentar

 

 

fy flate! for et utrolig tilbud!!!! bestilte med engang, men lurte på om noen visste hvordan det er med angreretten? har jeg fortsatt 14 dagers angrerett selv om jeg kjøper med abonnement?

 

Edit: ser at lager status er ukjent... får vel bare håpe at de får inn flere, at jeg ikke ble så hypet for ingen grunn..

Det var lagerstatus ukjent sist helg også da jeg bestilte. Sikkert noe de setter i tilfelle de går tom (antar at de må registrere kjøpene manuelt, og dermed ikke får oppdatert lagerstatusen i løpet av helgen).

 

Når det er sagt var det 10+ sist jeg så på torsdag mot 50+ resten av uken, så det begynner å tømmes ser det ut til.

 

Har du fått din da?

 

 

Jepp, bestilte lørdag. Ble sendt mandag morgen, og ankom postkontoret tirsdag ettermiddag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Bestilte selv fra Telenor når det var salg, men ikke blitt sendt enda. De har en ubekreftet dato på 27. april. :hm:

 

Har bestilt noen billig cover på ebay og et roterende cover til noen andre på Mytrendyphone (ikke så god kvalitet og menyknappen trykkes inn når du lukker det).

Er på utkikk etter et tastatur-cover eller noe lignende, finnes det i det hele tatt? Ser ut som det er veldig dårlig utvalg på slikt, spesielt i Norge.

Lenke til kommentar

Noe sånt som dette her? http://www.ebay.com/itm/390787289709

 

Selv liker jeg veldig godt pouchen (kun en lomme) fra Lefdal som de selger til kun 49 kr ved collect@store og på nett. http://www.lefdal.com/product/data/tilbehor-nettbrett/SG00993/samsung-pouch-sleeve-etui-for-10-1-nettbrett-brun

Du har ikke tips til et cover/mappe av mer eksklusiv art? Jeg kommer sikkert til å ha samme nettbrettet i årevis og da kunne jeg godt tenkt meg et skikkelig et - kanskje av skinn?

Skal lete selv også, og rapportere tilbake om jeg finner et ;-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Sett litt det på det tastaturet, må vel testes. Den lommen fra Lefdal så veldig kjekk ut, takk for link. Synd ingen butikker har den.

 

Du finner mange forslag til diverse cover på xda-developers, for eksempel denne: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2680418

Desverre er det mye fra Amazon, som ikke sender til Norge eller så koster det over 200kr.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

 

Fikk denne tableten idag. men når skal jeg få Android 4.4?

Fant en link der dere kan laste ned 4.4 til 2014 edition http://android.sc/update-samsung-galaxy-note-10-1-2014-edition-with-android-4-4-2-kitkat-firmware/ funker helt perfekt

vær obs på at det tar ca to timer å laste ned oppdateringa

 

Denne firmware er for WIFI versjon eller P600. Venter fortsatt for KK til P605 som er Wifi + 4G

 

 

Staljin

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kit-Kat 4.4.2 er installert, levert av Samsung via Wi-Fi. Vesentlige forbedringer på "smoothness" i enkelte berørte programmer (bla. E-mail choppyness) og innstillinger og direkte fixer (bla. dårlig oppløsning på selvalgte bakgrunnsbilder på startsiden, gjalt ikke Samsungs egne bakgrunner), de få - rynke på nesen faktene - dette brettet led av er nå helt eliminert..

 

Oppdateringen på 607mb til min Note 10.1 4G 2014 Edition dukket opp i morgentimene idag..

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...