Gå til innhold

n8 havnet i toalettet


femfulle

Anbefalte innlegg

Jeg mistet min n8 i toalettet, der ble den liggende under vann i 5-6 sekunder. Telefonen var av når den falt i toalettet noe som gav meg håp om at den skulle fungere etter tørking. Når har den ligget til tørk i ris (etter tips jeg fant på nettet) i 4-5 dager i et varmt rom, men det er fortsatt ingen tegn til liv. Jeg kommer til å kjøpe ny telefon, men jeg har mange bilder som jeg kunne tenkt meg å redde ut om mulig, bildene ligger i det integrerte minnet. Er det noe håp?

Endret av femfulle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Hvis du er sikker på at telefonen er tørr kan du jo koble den til PC/Mac via USB og se om det hjelper. Kan jo tenkes at batteriet er kaputt, men at den vil fungere på USB-strøm.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg personlig bruker dropbox, og for hver gang jeg tar et bilde, så lastes det opp på dropbox. Det er ekstremt kjekt, siden da slipper jeg å tenke på huske at jeg skal legge de over på dataen.

 

 

Da har du også muligheten til å sjekke alle bildene dine og videoene dine uansett hvor du er, om du bruker en pc, nettbrett eller telefon

Endret av Furyon
Lenke til kommentar

Jeg personlig bruker dropbox, og for hver gang jeg tar et bilde, så lastes det opp på dropbox. Det er ekstremt kjekt, siden da slipper jeg å tenke på huske at jeg skal legge de over på dataen.

"Problemet" med å bruke dropbox er at du må alltid bruke mobildata noe som også igjen vil trekke batteri og vil dra batteritiden mye ned. Men er en smart løsning det kan jeg ikke si noe imot :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...