Gå til innhold

iOS til Android. Sony Z1 eller Samsung S4 4G+


Dudeliduu

Anbefalte innlegg

Drittlei av iOS og Apple sin låste programvare etter Iphone 3G og 4.

Prisen og ytelsene på de jeg vurderer er såpass like at det ikke har noe å si for meg.

Hvilken mobiltelefon har best funksjonalitet? Samsung eller Sony?
Noen som har erfaring med f.eks gamle S4 mot Xperia Z?
S4 har vel en del snarveisberøringer og bevegelser som kan være hendige, mens z1 er til gjengjeld noenlunde vanntett. Det er for såvidt den største forskjellen jeg vet om.
På forhånd takk! :)

Endret av Dudeliduu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virker som du blander xperia z og xperia z1, som er to forskjellige mobiler ;)

Les tester og gå i butikk og prøv dem, da finner du ut hvilken du foretrekker. Prøv også htc one og lg g2.
Jeg hadde tenkt å kjøpe galaxy s4, men etter å ha prøvd dem endte jeg opp med htc one, og er veldig fornøyd :)

Endret av iskya
Lenke til kommentar

Det virker som du blander xperia z og xperia z1, som er to forskjellige mobiler ;)

 

Les tester og gå i butikk og prøv dem, da finner du ut hvilken du foretrekker. Prøv også htc one og lg g2.

Jeg hadde tenkt å kjøpe galaxy s4, men etter å ha prøvd dem endte jeg opp med htc one, og er veldig fornøyd :(

Godt å høre, selv har jeg utelukket Htc One og Lg G2 pga. manglende microsd. Ellers vet jeg forskjell på z og z1 men funksjonaliteten er vel mer eller mindre det samme, og tenkte kanskje flere personer har testet de litt eldre mobilene. Den er grei i hvert fall! Skal teste i butikk. :wee:

Lenke til kommentar

selv har jeg utelukket Htc One og Lg G2 pga. manglende microsd.

 

Greit nok dersom du er avhengig av mye lagringsplass, men for det fleste av oss er heldigvis ikke dette en relevant problemstilling lenger med nettskyer og 32GB. Jeg har sett rapporter på at det noen apper som ikke liker eksterne minnekort. Antakelig er dette et marginalt problem, men greit å vite om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Støtter forslaget om å teste i butikk. Toppmodellene er såpass bra, at du omtrent ikke kan gå feil. Viktig å kjenne de i hånden, se menyene etc.

 

Kan heller ikke forstå at 32gb med dropbox og alt som finnes her i verden ikke skal være nok.

Skal selv skaffe meg HTC One før jul, bare venter på at Lefdal skal slå til igjen med tilbud.

Lenke til kommentar

Støtter forslaget om å teste i butikk. Toppmodellene er såpass bra, at du omtrent ikke kan gå feil. Viktig å kjenne de i hånden, se menyene etc.

 

Kan heller ikke forstå at 32gb med dropbox og alt som finnes her i verden ikke skal være nok.

Skal selv skaffe meg HTC One før jul, bare venter på at Lefdal skal slå til igjen med tilbud.

 

Hva slags tilbud er det Lefdal har hatt tidligere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...