FB.804925758 Skrevet 11. desember 2013 Skrevet 11. desember 2013 Hei! Jeg er på jakt etter en A3 skanner til min kjæreste i julegave. Men jeg syns helt ærlig det er litt vanskelig å finne en. Jeg har ikke så mye peiling på det dessverre. Tar gjerne i mot tips! Eller fins det en maskin som kopiere/skanner og skriver ut i A3 format? Som ikke koster altfor mye og ikke er altfor stor? Hun skal bruke den til å skanne inn tegninger og sketsjer av miljø og by-plantegninger. Hun studere som landsskapsarkitekt. Har funnet denne: Er den noe god? http://www.komplett.no/canon-canoscan-lide-700f/766705 Er det noen flere ting jeg må tenke på eller huske på ved kjøpt av dette til henne? På forhånd takk!
se# Skrevet 11. desember 2013 Skrevet 11. desember 2013 Jeg er på jakt etter en A3 skanner til min kjæreste i julegave. Men jeg syns helt ærlig det er litt vanskelig å finne en. Jeg Det du linker til er en A4-scanner. Mener at Epson og muligens Lexmark har multifunkjonsenheter som klarer A3. Er imidlertid usikker på om A3 er bare utskrift eller også scanning. Tror ikke du finner noen rimelig A3-scanner. Uten å vite mer om hva som skal scannes er det vanskelig å si noe om kvalitetskrav.
Nautica Skrevet 12. desember 2013 Skrevet 12. desember 2013 Fant denne Epson multifunksjonmaskinen, men om scanneren er til A3 får du sjekke selv om det står det i spesifikasjonene. Her har du flere og her enda flere, bare og skrive a3 i søkerfeltet til butikker så får du flere treff, men sjekk at de virkelig scanner A3.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå