Svinks Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Fikk denne ansiktsløftet grill etter at importen til Norge var stoppet, eller er dette en rebadget australsk/indisk/malyasisk whatever utgave av en britisk storfiasko?
Mythos Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg vet ikke om den ble importert til Norge, men jeg tviler på det. Det er forsåvidt en fiasko som kun ble produsert i 2 år. Ikke rebading, men originalutførelse.
Svinks Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg tenkte først på Leyland Princess. Samme karosseri men med overbitt, og med få unntak levert med vinyltak. Første og siste personbil solgt under Leyland-navnet(?) i stedet for Austin, Morris, MG, Wolseley eller noe. De som kjøpte den ny, hadde fineste bilen i gata et år eller to, til rusten slo gjennom lakken og vinyltaket blæra seg. Men, så viser det seg at underbittversjonen het Austin Ambassador. En oppgradering, som var "too little, too late".
Svinks Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Honda Element? Vanskeligere var det ikke. Din tur.
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Sikkert enkel for dere med god peiling..
Svinks Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Folkevognboble, ekstremt styla? Kitcar på boblechassis?
GRØNÅS Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Lada? Nei... Men det finnes en 3-4 år gammel lada som ligner...
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Feil begge deler.. Såvidt jeg vet er bilen helt orginal..
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Da får jeg hjelpe til litt da.. Bilen er Spansk-produsert og har Ford motor..
turboknut Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Hva er det som foregår inni Renault Megane Scenic'en på forrige side???????? Renault Scenic kalles også for "40-punderen" siden den er mye mer oppblåst enn "20 punderen", - den vanlige Combi-utgaven av Renault Megane.
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 De er i hvertfall realistiske og har allerede skaffet seg ett barnesete....
Mythos Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Siden ingen har kommet med noen gode forslag er det kanskje på tide med noen flere tips. Jeg er ikke i stand til å finne noen spansk bilprodusent som serieproduserer noe som ligner på bilen på bildet.
Kajac Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Nå har jeg sjekket hver eneste spanske bilprodusent uten at noen ser ut til å lage denne bilen. Sikker på den er spansk?
Svinks Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Jeg sjekket også en haug med spanske bilprodusenter. Så tenkte jeg at jeg skulle prøve spanske motorsykkelprodusenter, men spiste heller litt frukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå