Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk denne ansiktsløftet grill etter at importen til Norge var stoppet, eller er dette en rebadget australsk/indisk/malyasisk whatever utgave av en britisk storfiasko?

Skrevet

Jeg vet ikke om den ble importert til Norge, men jeg tviler på det. Det er forsåvidt en fiasko som kun ble produsert i 2 år. Ikke rebading, men originalutførelse.

Skrevet

Jeg tenkte først på Leyland Princess. Samme karosseri men med overbitt, og med få unntak levert med vinyltak. Første og siste personbil solgt under Leyland-navnet(?) i stedet for Austin, Morris, MG, Wolseley eller noe. De som kjøpte den ny, hadde fineste bilen i gata et år eller to, til rusten slo gjennom lakken og vinyltaket blæra seg.

Men, så viser det seg at underbittversjonen het Austin Ambassador. En oppgradering, som var "too little, too late".

Gjest Slettet+oiasdf79
Skrevet

Honda Element?

Gjest Slettet+oiasdf79
Skrevet

Sikkert enkel for dere med god peiling..:p

post-118015-1223154905_thumb.jpg

Gjest Slettet+oiasdf79
Skrevet

Feil begge deler..:) Såvidt jeg vet er bilen helt orginal..:)

Gjest Slettet+oiasdf79
Skrevet

Da får jeg hjelpe til litt da..:)

Bilen er Spansk-produsert og har Ford motor..:)

Skrevet

Hva er det som foregår inni Renault Megane Scenic'en på forrige side???????? :D

Renault Scenic kalles også for "40-punderen" siden den er mye mer oppblåst enn "20 punderen", - den vanlige Combi-utgaven av Renault Megane.

Gjest Slettet+oiasdf79
Skrevet

De er i hvertfall realistiske og har allerede skaffet seg ett barnesete..:D..:p

Skrevet

Siden ingen har kommet med noen gode forslag er det kanskje på tide med noen flere tips. Jeg er ikke i stand til å finne noen spansk bilprodusent som serieproduserer noe som ligner på bilen på bildet.

Skrevet

Jeg sjekket også en haug med spanske bilprodusenter. Så tenkte jeg at jeg skulle prøve spanske motorsykkelprodusenter, men spiste heller litt frukt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...