Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Hehe, det var en god nøtt :D  (ikke lexusen). Denne burde være lett:

8478188[/snapback]

Lexus er desverre ike svaret! :nei: Prøv igjen.

8478225[/snapback]

Vel, nå var det strengt tatt min tur, men greit nok, skal prøve å finne det ut

Edit: Toyota Harrier?

Endret av adverb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

8478188[/snapback]

Lexus er desverre ike svaret! :nei: Prøv igjen.

8478225[/snapback]

Vel, nå var det strengt tatt min tur, men greit nok, skal prøve å finne det ut

Edit: Toyota Harrier?

8478247[/snapback]

Jeg beklager at jeg snek i køen her! :blush: Uansett, Ikke toyota heller nei.

Skrevet (endret)

Tenkte tidligere i dag at det kanskje var en eller annen form for kinesisk piratkopi men jeg fant ingenting. Får vel google litt til...

Edit: Er det en Gonow DR?

Endret av adverb
Skrevet

[

8478188[/snapback]

NSU Ro8

8479800[/snapback]

Det stemmer :w00t: , da er det egentlig din tur.

Skrevet (endret)

"Lexusen" det ble lagt ut bilde av noen få poster lengre opp er for øvrig en Lexiac RX Torrent, et kinesisk forsøk på å lage en kopi bestående av en Lexus RX-rompe parret med en Pontiac Torrent-snute (noe som også modellnavnet hinter til). Med hele 103 hestekrefter både drar bilen bra, og er orginal til de grader.

;)

Endret av warpig
Skrevet
"Lexusen" det ble lagt ut bilde av noen få poster lengre opp er for øvrig en Lexiac RX Torrent, et kinesisk forsøk på å lage en kopi bestående av en Lexus RX-rompe parret med en Pontiac Torrent-snute (noe som også modellnavnet hinter til). Med hele 103 hestekrefter både drar bilen bra, og er orginal til de grader.

;)

8480170[/snapback]

Du har rett. Dette er kinesisk kopiering på sitt verste. Bilen heter forøvrig Huanghai NCV.

Se bilder her for bilder av kinesiske biler fra en automesse i shanghai.

Skrevet (endret)

;)

8480170[/snapback]

Du har rett. Dette er kinesisk kopiering på sitt verste. Bilen heter forøvrig Huanghai NCV.

8480561[/snapback]

Det stemmer visst. Er bare jeg som misforstod en artikkel der de kalte bilen for Lexiac RX Torrent, og trodde derfor at bilen offiselt gikk under det navnet. :blush:

Endret av warpig
Skrevet

Her kommer en som trolig er så lett at jeg har gjort et utsnitt. Den som kjenner bilen, ser med en gang hvilken det er. Kjenner du den ikke, er det ikke så lett å søke basert på dette utsnittet.

post-80846-1177740846_thumb.jpg

Skrevet
Volvo P-et-eller-annet?

8489653[/snapback]

Det er en Volvo. Og den har en P i navnet. Det fins Volvoer som har en P i navnet som ikke ser slik ut. Men jeg godkjenner svaret, siden det kun er et raskt søk som skal til for å finne ut at det er en P 1800 ES.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...