Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Interessert i en gutt med dårlig selvtillit


Anbefalte innlegg

Ja, det menes bokstavelig talt at hudkontakt vil være en god måte å få opp interessen på, men det bør nok helst komme som en reaksjon hvis han sier noe du synes er morsomt eller lignende. Hvis du ikke vil gå lenger enn hint til å starte med så bør du nok oppføre deg forholdsvis normalt når du gjør dette. Hvis du føler at det kan passe, gjør det. Hvis det er sånn at du tror det kan virke påtatt bør du kanskje la være.

 

I forhold til hvordan man skal oppnå hudkontakt, så vil det nok være bra å ignorere at du gjør dette. Det jeg mener med dette er at du ikke skal se på hånden din eller hans, la hånden din bevege seg jevnt, og ikke være redd for å la hånden hvile en stund når du har oppnådd hudkontakt. Hudkontakt bidrar til å utvikle følelse av samhold.

 

Tror det kan være vanskelig for oss utenforstående å gi deg gode samtaleemne å gjennomføre dette under, så det må du nok finne litt ut av selv, med mindre noen med mer erfaring og gode råd enn meg kommer deg til unnsetning. Men på generell basis bør det gå greit uansett hvilket emne, så lenge det gjøre når du føler deg komfortabel med å gjøre det. Eventuelt, når du føler deg minst ukomfortabel med det. Dette er vanskelig for meg å si mye mer om, siden forskjellige mennesker reagerer ulikt.

 

Håper ting går i positiv retning.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Dere som sier at jeg skal legge hånden min på hans når vi prater, mener dere det bokstavelig talt? I hvilke type samtaleemne passer det å legge hånden min på hans? Hvordan skal jeg gjøre det og skal jeg oppføre meg normalt? Jeg synes det virker litt merkelig...

 

Anonymous poster hash: ecd15...ca3

 

Gi en klem neste gang du møter ham. Når du gir klemmen kan du også ta han i hånda og gjøre noe artig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde heller gått for å legge hånden på ryggen hans. Hvis han sitter og du står bak, litt bøyd skrått over for å snakke med han, så legg hånden/armen på skulderen eller korsryggen på en måte som er naturlig. Evt. Sett deg ved siden av han såpass tett at dere naturlig kommer borti hverandre.

 

Gi han komplimenter for klær eller hår: "kul jakke", eller "så fin du er på håret i dag".

Lenke til kommentar

Jeg var i en lignende situasjon med den dama jeg er med nå. jeg var på en fest der jeg la merke til hun første gang, og jeg ble utrolig oppslukt av henne. hun var så søt og liten, hun smilte og var alltid glad. jeg gikk bort til henne og begynte å snakke, vi fant ikke tonen først og henne ble ganske "lei" av meg og begynte å snakke med andre. men jeg ga ikke opp å jeg fortsatte med å prøve å få oppmerksomheten hennes. festen slutta og jeg ba om nummeret, jeg sendte et par meldinger som endte med at jeg spurte om hun ville møte meg dagen etter. hun skulle hjem fra en venninne og tok bussen, så jeg hoppet på samme buss og begynte derifra. det var litt sånn tamt i starten men det gikk fort over, det var sommer og hun var litt nervøs for å ha med meg hjem første dag så vi ble ute. etter at vi hadde snakket en stund så begynte jeg å tenke "skal jeg kysse henne?!?!? :OOO" og den tanken ble støkk i hodet mitt en liten stund før jeg fullførte tanken. det jeg var mest redd for var å bli avvist og at hun ikke ville se meg mer, men hun kysset tilbake og 1 år senere så er vi her fortsatt sammen i dag.

 

så mitt tips det er å finn på noe med han fyren, helst alene. da er det litt enklere å prøve å vise hva du føler. om du vil gå "all in" som meg og risikere alt eller om du vil ta det rolig ved å prøve litt i smug og vise hva du føler er neste litt opp til deg. men du må legge inn litt innsats for å få det du vil ha! jeg heier på deg! :w00t:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Først og fremst: Takk for alle svar.

 

 

Gi en klem neste gang du møter ham. Når du gir klemmen kan du også ta han i hånda og gjøre noe artig.

Jeg er dessverre ikke godt kjent med han at jeg kan gi han en klem uten at det blir kleint(husk at vi er helt i startfasen, jeg skal prøve å bli kjent med han!). Jeg tenker jeg heller kan gjøre det når vi står i en gruppe, for da må jeg jo gi klem til alle sammen. Og det blir mer naturlig :)

Tror du bare må være veldig direkte og si hva du vil og hva du tenker.

 

Usikre unge gutter trenger slikt inn med slegge.

 

Source: Var usikker ung gutt en gang som fortsatt tvilte bare fordi vi hadde klina 3 fester på rad.

Jeg fortalte til venninnen min i dag at jeg ville si det direkte til ham. Hun sa at jeg absolutt ikke måtte gjøre det. Men jeg funderer på om jeg skal gjøre det utover kvelden likevel, når han har fått alkohol i blodet og er i humør.

Jeg hadde heller gått for å legge hånden på ryggen hans. Hvis han sitter og du står bak, litt bøyd skrått over for å snakke med han, så legg hånden/armen på skulderen eller korsryggen på en måte som er naturlig. Evt. Sett deg ved siden av han såpass tett at dere naturlig kommer borti hverandre.

Gi han komplimenter for klær eller hår: "kul jakke", eller "så fin du er på håret i dag".

Er det ikke vanligvis gutter som legger hånden på ryggen til jenta?
Føler jeg får mannerollen nå...

Komplimenter kan jeg absolutt gi!

Jeg var i en lignende situasjon med den dama jeg er med nå. jeg var på en fest der jeg la merke til hun første gang, og jeg ble utrolig oppslukt av henne. hun var så søt og liten, hun smilte og var alltid glad. jeg gikk bort til henne og begynte å snakke, vi fant ikke tonen først og henne ble ganske "lei" av meg og begynte å snakke med andre. men jeg ga ikke opp å jeg fortsatte med å prøve å få oppmerksomheten hennes. festen slutta og jeg ba om nummeret, jeg sendte et par meldinger som endte med at jeg spurte om hun ville møte meg dagen etter. hun skulle hjem fra en venninne og tok bussen, så jeg hoppet på samme buss og begynte derifra. det var litt sånn tamt i starten men det gikk fort over, det var sommer og hun var litt nervøs for å ha med meg hjem første dag så vi ble ute. etter at vi hadde snakket en stund så begynte jeg å tenke "skal jeg kysse henne?!?!? :OOO" og den tanken ble støkk i hodet mitt en liten stund før jeg fullførte tanken. det jeg var mest redd for var å bli avvist og at hun ikke ville se meg mer, men hun kysset tilbake og 1 år senere så er vi her fortsatt sammen i dag.

 

så mitt tips det er å finn på noe med han fyren, helst alene. da er det litt enklere å prøve å vise hva du føler. om du vil gå "all in" som meg og risikere alt eller om du vil ta det rolig ved å prøve litt i smug og vise hva du føler er neste litt opp til deg. men du må legge inn litt innsats for å få det du vil ha! jeg heier på deg! :w00t:

Bra historie. Jeg er glad det gikk fint for dere. Dessverre er jeg ikke den typen jente som er villig til å gjøre alt arbeidet, men jeg tenker mitt første mål er å vise han at jeg er interessert, for deretter å se an på responsen hans(Jeg må også deretter finne ut om han virkelig er verdt det).

Tusen takk.




Update:
Den eneste kontakten vi fikk i dag var at han sa "Hei" til meg mens han så meg i øynene i ett sekund før han senket blikket ned til brystene mine og hvilte dem der helt til jeg snudde meg og gikk.

post-226106-0-28031100-1386964522.jpg


Anonymous poster hash: ecd15...ca3



Anonymous poster hash: ecd15...ca3
Lenke til kommentar

ciklide setter det kanskje på spissen, men det å by litt på seg selv ER faktisk et effektivt virkemiddel. Det å "angripe" hjernen hans bakveien, rett i den primale delen, uten å gå via den logisk tenkende, er bra fordi det er i den tenkende delen av sinnet dårlig selvtillitt sitter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

ciklide setter det kanskje på spissen, men det å by litt på seg selv ER faktisk et effektivt virkemiddel. Det å "angripe" hjernen hans bakveien, rett i den primale delen, uten å gå via den logisk tenkende, er bra fordi det er i den tenkende delen av sinnet dårlig selvtillitt sitter.

Fungerer det samme på jenter? Om en ikke har pratet mye å bare random begynne å kline og tafse?

 

Anonymous poster hash: ce2e1...98c

Lenke til kommentar

 

Fungerer det samme på jenter? Om en ikke har pratet mye å bare random begynne å kline og tafse?

 

Anonymous poster hash: ce2e1...98c

 

nei. hvis en jente kommer opp til en gutt og kysser han så går det greit, hvis en gutt gjør det samme mot en jente så vil man sannsynelig bli stemplet som weird...

 

EDIT: skrive feil

Endret av Superbia
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...