Gå til innhold

JVC LT46TG52N - God tv?


Anbefalte innlegg

Heisann, jeg lurte på om det var noen tv-kyndige der ute som ville være så greie å hjelpe meg. Kjøpte denne tven på black friday til den nette pris av 3695 kroner. Jeg er derimot usikker på om dette var et godt kjøp etter å ha lest at 50 hz er altfor lite.

 

Jeg vil hovedsakelig bruke tven til tv-titting, spilling og pc.

 

Her er en link til tven, og spesifikasjoner! JVC LT46TG52N

 

Tusen takk for all hjelp :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Lurer selv på om jeg skulle kjøpe en. Nå, 19.12.13 koster den 3795kr på tilbud og før det var den jo enda dyrer (oppmot 6000kr). Er vel en av de rimligste 46" for tiden. Når du leser andre forum, så skal den jo være ok. Bra bilde, men litt svakt lyd. Og Tven fungerer med de billige Samsung aktive 3D brillene også:
Samsung SSG-5100GB

 

Ellers er jeg bare bekymret for denne:

"Den går kun op på 1366x768 ved pc tilslutning men er i øvrigt HD 1080i kompatibel"

 

Og hvilket merke er det?

"JVC lukkede ned for sin TV-produktion i 2011 og solgte retten til sit varemærke til såkaldte tredjeproducenter.

Så som det er tilfældet med Thomson, Finlux, Blaupunkt og senest Pioneer, må det antages, at de JVC-skærme, du kan finde i butikkerne i dag, er produceret af tvivlsomme kinesiske eller mellemøstlige konglomerater."

 

Lenke til kommentar

Tror disse blir produsert i Tyrkia, på samme fabrikk som Grundig, Thomson og Finlux-brandede TV'er.

 

Jeg kjøpte denne til foreldrene mine til jul.

Har ikke fyrt den opp enda, men mtp at de fortsatt glor på en 32" akvariums-TV fra slutten av det forrige årtusen, tror jeg det blir en verdig avtager.

Skulle det derimot bli kræsj, så har jo Elkjøp fantastiske 30 dagers åpent kjøp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...