Gå til innhold

Trenger eksterndisk til Samsung TV opptak


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du vet ikke tilfeldigvis hvilken modell tven er, slik at det kan sjekkes opp nøyere? :)

 

--

 

Generelt kan det se ut som at Samsung Smart-Tver tar harddisker opp til 2TB, med en hastighet på minst 5400RPM. Da bør f.eks. denne fungere til bruken (de som har kjøpt den fra Amazon ser ut til å få den til å fungere med Samsung Smart-Tver).

 

Skal du bruke minnepenn må denne være på minst 2GB og ha en lesehastighet på minst 20Mb/s, og en skrivehastighet på minst 34Mb/s.

 

Merk at dette er helt generelt for Samsung Smart-Tv, og at andre krav kan gjelde for din modell :)

Lenke til kommentar

Pris kan være alt mellom en hundrings til 2000 avhengig av hvor stor kapasitet du ønsker. Så hvor mye skal gaven være verdt?

 

Har du mer informasjon om tv en så kan det hjelpe. Spesielt hvilken modell det er. Står på baksiden om du ikke har instruksjonsmanual eller lignende å lese på.

Lenke til kommentar

Jeg har samme TV selv og det meste kan brukes. Jeg ville anbefale WD 500GB som det er linket til lenger opp eller WD 1TB avhengig av hvor mye du vil bruke. Begge disse passer utmerket. Ellers kan du bruke hva som helst med hastighet på min. 5400 rpm og det har alle. Om det er USB 2.0 eller 3.0 har ingen betydning.

Lenke til kommentar

Jeg har samme TV selv og det meste kan brukes. Jeg ville anbefale WD 500GB som det er linket til lenger opp eller WD 1TB avhengig av hvor mye du vil bruke. Begge disse passer utmerket. Ellers kan du bruke hva som helst med hastighet på min. 5400 rpm og det har alle. Om det er USB 2.0 eller 3.0 har ingen betydning.

Okei! Tusen takk for svar!! :) Dette hadde jeg ikke klart å finne ut av på egenhånd :))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...