Gå til innhold

.bin fil problem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åpne Nero. Klikk FIL - Burn Image. Eller hvis du har Nero Deluxe eller hva det nå heter, så ligger den muligheten under en annen meny. Så velger du filen din og brenner ut. Skal gå helt fint. Ellers så kan du laste ned FantomCD og "mounte" den på en virtuell CD-ROM. Så slipper du å brenne ut

Lenke til kommentar
Åpne Nero. Klikk FIL - Burn Image. Eller hvis du har Nero Deluxe eller hva det nå heter, så ligger den muligheten under en annen meny. Så velger du filen din og brenner ut. Skal gå helt fint. Ellers så kan du laste ned FantomCD og "mounte" den på en virtuell CD-ROM. Så slipper du å brenne ut

 

hei. jeg har nå lastet ned fantomCD. hvordan går man frem for å brenne mounte til denne virtuelle cd-rommen? jeg går inn på options, shell integrate og legger til.bin extensionen siden denne ikke er listet opp. hva gjør jeg så?

Lenke til kommentar

jeg må bruke fantomCD siden jeg ikke har dvd-brenner, og fila er større enn 700 mb. men uansett : til de som har kjennskap til fantomCD : jeg høyreklikker på den virtuelle disken i fantom, mounter image og lagrer dette på c:. deretter får jeg opp feilmeldingen når jeg skal kjøre : please insert the correct cd-rom, select ok and restart application. hva menes med dette? filene fra den opprinnelige bin fila ligger altså nå på virtuell cd-rom og c:. hva har jeg gjort feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...