Gå til innhold

Langt flere menn betaler for "lossless"-musikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det som er så fryktelig?

Det er veldig lite brukervennlig, det er oppdateringer av 2 programmer samtidig og oppdateringene er tungvinte, jeg blir tvunget til å installere et program for å kjøre et program, det fungerer dårlig å scrolle, play/pause/skift sang-knappene fungerer ikke. Det var det jeg kom på i farten. Den eneste fordelen er at det er enklere for utviklerne og det hjelper meg ganske lite.

Lenke til kommentar

Har vurdert WiMP Hifi selv, men er usikker på windows klienten deres. Noen som vet om de fortsatt bruker Adobe Air? Husker at det var vanskelig å få mediaknappene på tastaturet til å fungere.

 

Ja, klienten bruker fortsatt Adobe Air for Win desktop og Mac, men det finnes også en Win8/RT klient som er helt ok, men mangler en del features i forhold til Adobe Air klienten. Det skal sies at det har skjedd mye med Air-klienten siden den ble lansert, men den er dessverre fortsatt bygget på Adobe Air og støtter pr. i dag IKKE WiMP HiFi.

 

Den eneste fordelen er at det er enklere for utviklerne og det hjelper meg ganske lite.

Fordel og fordel. En "mixed bag" vil jeg kanskje heller si. Jeg vil ikke være for hard mot WiMP fordi de valgte den plattformen de gjord. Ideen bak Air er god, men gjennomføringen er ikke god nok og det kom 3 år for sent. Det finnes også andre "dekstop-packagere" som sikkert er like bra som Air, men som ikke krever at du har Air installert. Det skal sies at WiMP-klinenten, på tross av Air, begynner å bli ganske bra, men jeg håper og tror neste gen klient er basert på en annen plattform :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...