Gå til innhold

Nokia gjør narr av iPad i ny reklame


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, det nettbrettet likner ikke på noen i-pad, det nevnes ikke at det er en i-pad, og det nevnes ikke en eneste feature som ikke kunne passet på en drøss med andre nettbrett. Hvordan får dere dette til å bli målrettet mobbing av apple? For meg virker det som at en og annen apple-fanboy har fått satt sinnet sitt i kok fordi en konkurrent er frekk nok til å skryte av sitt eget produkt, i sin egen reklame...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ok, det nettbrettet likner ikke på noen i-pad, det nevnes ikke at det er en i-pad, og det nevnes ikke en eneste feature som ikke kunne passet på en drøss med andre nettbrett. Hvordan får dere dette til å bli målrettet mobbing av apple? For meg virker det som at en og annen apple-fanboy har fått satt sinnet sitt i kok fordi en konkurrent er frekk nok til å skryte av sitt eget produkt, i sin egen reklame...

1 minutt og 3 sekund med mobbing av "andre" nettbrett, 14 sekund visning av nokia. Ingen demo av produktet. Når du bruker så mye tid på å overbevise kundene om at andres produkter suger, og knapt nok rekker å nevne eget produkt, så er det jo en tydelig eim av desperasjon over hele reklamen. Fikk faktisk skikkelig lyst på en sånn ny iPad mini 2 nå, eller kanskje en iPad Air :)

Endret av Brutal_Bob
Lenke til kommentar

I forhold til alt.

 

Nja, nå har jeg en Iconia W700, gikk fra iPad og Iconia A500. Man kan si hva man vil, men i forhold til multitasking, touchvennlig grensesnitt, skermtastatur, tilkoblingsmuligheter, oppkobling i hjemmenettverk, kontorbruk og ikke minst nettsurfing er det ingen over, ingen ved siden av Win8.1. Og jada, har oppgradert iPaden til ios 7.0.3, hyggelig å se at de har tatt etter mye av det som har vært bra i android i noen år:P

Lenke til kommentar

Jeg gikk fra iPad 2 til en Sony Xperia Tablet Z i sommer, og for mitt bruk er Sony sitt nettbrett milevis foran. Hyggelig å se at Android kommer seg på apper tilpasset nettbrett, men på det punktet tror jeg faktisk Windows RT kommer til å gå forbi Android.

 

RT må være ein av dei beste prduktivitets løysningane kva angår nettbrett. Android ville eg sagt er meir for dei som liker litt meir forskjellig. Litt av alt med andre ord. Ipad er litt meir på punkter angåande design og brukervennlighet, men ikkje like mykje kraft som det var før i forhald til konkurentar. Så har du nexus da, for dei som er litt sån apple fanatiske men angåande Android OS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ok, det nettbrettet likner ikke på noen i-pad, det nevnes ikke at det er en i-pad, og det nevnes ikke en eneste feature som ikke kunne passet på en drøss med andre nettbrett. Hvordan får dere dette til å bli målrettet mobbing av apple? For meg virker det som at en og annen apple-fanboy har fått satt sinnet sitt i kok fordi en konkurrent er frekk nok til å skryte av sitt eget produkt, i sin egen reklame...

 

Han sier tidlig i filmen "Did I mention one of these has been to space?". Dette er vel noe apple har skrøte en del av tidligere.

Lenke til kommentar

Ok, det nettbrettet likner ikke på noen i-pad, det nevnes ikke at det er en i-pad, og det nevnes ikke en eneste feature som ikke kunne passet på en drøss med andre nettbrett. Hvordan får dere dette til å bli målrettet mobbing av apple? For meg virker det som at en og annen apple-fanboy har fått satt sinnet sitt i kok fordi en konkurrent er frekk nok til å skryte av sitt eget produkt, i sin egen reklame...

 

Stikkordene her er "thins as a penicl" og "went to space." som er direkte hentet fra Apples markedføring om deres iPad. Så joda; dette er faktisk siktet mye mot denne. Riktignok vises ikke en iPad i reklamen, men dette har jo noe med rettigheter å gjøre. Du legger kanskje merke til at de har valgt en som likner på iPad noe mer enn andre brett gjør også :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...