Gå til innhold

Yahoo trygler ansatte om å bruke Yahoo Mail


Anbefalte innlegg

Lurer på det samme. De hadde klart å samle informasjon om mine "venner" på facebook.

Mange produsenter som Samsung,HTC osv, legger inn en del synkronisering av facebook kontakter osv til tefonen. Dersom en google konto skulle ha fri tilgang til folks sine facebook kontoer hadde jeg stilt spørsmål ved sikkerheten til facebook ....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Mange produsenter som Samsung,HTC osv, legger inn en del synkronisering av facebook kontakter osv til tefonen. Dersom en google konto skulle ha fri tilgang til folks sine facebook kontoer hadde jeg stilt spørsmål ved sikkerheten til facebook ....

 

Har aldri hatt en mobil som bruker Android, har bare iPhone. Men jeg bruker jo Google Chrome, men dem kan jo ikke samle inn informasjon fra facebook vel?

 

Det var jo slik at flere av mine "venner" på facebook (tidligere venner verd å merke) ble anbefalt til å legges til.

Lenke til kommentar

 

Har aldri hatt en mobil som bruker Android, har bare iPhone. Men jeg bruker jo Google Chrome, men dem kan jo ikke samle inn informasjon fra facebook vel?

 

Det var jo slik at flere av mine "venner" på facebook (tidligere venner verd å merke) ble anbefalt til å legges til.

 

Google forslår iblant og legge til venner/kontanker som du har epost korrespondanse med, så når facebook sender deg mailer med masse blablabla som skjer på facebook havner kontaktene i forslag lista di. Facebook gjør det samme med kontaktene på mobiltelefoner du installerer appen deres på.

Lenke til kommentar

Selskaper som lever av privat livet til folk må selvsagt gi inntrykk av at de tar personvern på alvor, men om man virkelig bryr seg om personvern så burde man vel egentlig holde seg borte fra både Google, Facebook, Twitter, Apple, Microsoft og resten av gjengen som skraper sammen alle små detaljer av livet ditt de klarer å få de lange pengegriske fingrene sine i. :)

Lenke til kommentar

Lurer på hva som er så bra med det.

Epost er epost. Det virker ganske rart i senere dager, men så lenge du klarer å sende og mottate eposter, samt en addressebok og kanskje autocomplete som går på hva du har sent/mottat, så har du i prinnsippet en rimelig solid epostjeneste. Og når eposten din først ikke er så plagsom, hvorfor vil du bytte?

Mange i min generasjon bruker/brukte hotmail pga MSN. Mange som hadde en startside endte vel opp med startsiden sin epost av samme grunn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Epost er epost. Det virker ganske rart i senere dager, men så lenge du klarer å sende og mottate eposter, samt en addressebok og kanskje autocomplete som går på hva du har sent/mottat, så har du i prinnsippet en rimelig solid epostjeneste. Og når eposten din først ikke er så plagsom, hvorfor vil du bytte?

Mange i min generasjon bruker/brukte hotmail pga MSN. Mange som hadde en startside endte vel opp med startsiden sin epost av samme grunn.

 

Absolutt.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...