Gå til innhold

Snusbutikk på Norbycenteret

snusersnus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg lurte på ossen snusbutikk dem har på Norbycenteret.

Er det sånn man forteller hva man skal ha så finner dama bak kassa det?,

Eller er det sånn man går og finner snus selv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du forteller dama/mannen bak kassa hva du skal ha.

Kan jo være han har lyst til å teste ut noe nytt og ønsker å lese på pakken ellernoe.. Eller er folkesky..

Selv hatet jeg å måtte spørre folk i kassen om ting, over det nå, da heldigvis :p

Skrevet

Ok. visste jeg ikke. Bryr meg ikke om snus.. Har bare vært inne på den ved Max å kjøpt en rull for en kollega de gangene jeg har vært over grensen. Har heller ikke utforsket senteret veldig :p

Skrevet (endret)

Nordby skal ha en utsalgssted ved Eurocash der og en ved godtebutikken til venstre for eurocash hvor du kan plukke selv fra kjøleskap :)

Endret av Gjest
Skrevet

Nordby skal ha en utsalgssted ved Eurocash der og en ved godtebutikken til venstre for eurocash hvor du kan plukke selv fra kjøleskap :)

vet du noe om dem har jacobbsons melon strong??

Skrevet

Regner med du mener MaxiMat :)

Skrevet (endret)

I tobakksbutikken ved MaxiMat/godteributikken er det vel bare ruller i kjøleskapet man kan plukke selv? Skal man ha enkeltbokser tror jeg man må spørre betjeningen.

Endret av Feh
Skrevet

250 gram andre tobakksvarer er det du kan ta med fra Sverige ELLER 200 sigaretter

250gram andre tobakksvarer vil da si 10 bokser med porsjon ELLER 5 bokser med løssnus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...