Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva skal man gjøre når man blir i dårlig humør på fylla?


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg drikker nå av og til, men ikke så ofte.

 

Jeg er en kar i starten av 20-årene som alltid klarer å vise godt humør, smiler og ler, sprer da både glede og humor (og kanskje irritasjon til noen?), kommer godt overens med alle, og har aldri havnet i slosskamp når jeg har drukket.

Jeg anser meg selv rett og slett som en god gjest.

 

Men tiltross for de gode tingene nevnt over, så har jeg jo mine egne problemer, sånn som alle andre.

 

Men det har desverre hendt at jeg har blitt i dårlig humør når jeg drikker, dette kan komme av mange grunner.

 

Om det er ei dame jeg prater mye med som plutselig finner noen andre å være med(som jeg forøvrig har god kjemi med fra før, selvom det for all del kan være min feil).

 

Eller om jeg føler meg utelatt og får den greia med å sitte å se rundt meg og føle at alle har det supert utenom meg, eller rett og slett havner i et tankemønster som omhandler livet generelt.

 

Dette er jo sikkert ganske vanlig, og heldigvis så er jeg sånn at jeg ikke viser dette på noen måte. For andre så er jeg like blid, men prater kanskje mye mindre.

 

Men er det noen som har noen gode tips til hva man kan gjøre når man havner i denne "fylle-depresjonen"?



Anonymous poster hash: 712f1...250
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg drikker hva som helst egentlig, det skjer uansett om jeg drikker øl eller vodka, for å si det sånn.

 

Men nå skjer det ikke så ofte da, men er utrolig kjedelig når det først skjer. Er så vanskelig å vippe tilbake til godhumøret. :)



Anonymous poster hash: 712f1...250

Og følelsen av å være sliten som du nevner, er også tilstede da. :)



Anonymous poster hash: 712f1...250
Lenke til kommentar

Kanskje gi f. . I å drikke???
Småryss som er apekatter i fylla er jo skikkelig sjarmerende.
Oftest vet de som er slik, dette veldig godt selv. Med dårlig stemning dagen der på. Hadde et par slike venner før, som alltid ble kranglete i fylla. Spesiellt på sprit. Men det er jo så tøft å drikke vøtt. Slik ender man fort opp som en outsider. For hvem gidder egentlig å ha kranglete tullinger rundt seg når man skal ha det morro?

Endret av DeathByDigital
Lenke til kommentar

Nei, jeg forsto det som at du blir i dårlig humør og har det kjipt selv. Når det skjer er egentlig det greieste å innse at kvelden er over. Eventuelt kan man vente en stund, drikke vann eller brus eller noe og prøve å la kroppen få tilbake kontrollen. Men det er ikke alltid like lett når de andre hiver innpå med begge hendene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...