Gå til innhold

[Løst] HTPC - så billig som mulig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du går for mini-itx kabinettet, husk å kjøpe en annen psu da denne ikke vil passe. Du må ha en SFX-PSU.

Du har rett, jeg tenkte på Fractal Design Node 304. Kjøp kabinettet med strømforsyning http://www.dustinhome.no/product/5010656796/silverstone-sugo-sg05-mini-itx-usb3-0-300w-black/

 

Rettet oppsett:

post-88193-0-82288400-1385169409_thumb.png

Endret av Omnithunder
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oppsett...

 

Takk for input!

 

Da blir det nok denne. Kabinettet får også plass på en annen måte i tv-benken her, så da blir all kabelsalaten helt skjult. Jeg er helt sikker på at støy ikke blir noe problem, blir det det, så er det lagt opp ledninger så dette kan stå i naborommet. Og likevel nå det med tastatur. Har ingen erfaring med boxed kjøler.

 

Får se om det blir som jeg vil ha da... ellers blir den å finne ganske kjapt (og billig) på bruktmarked :D

Lenke til kommentar

Er tiden da man trengte harddisker til PC forbi?

 

Jeg skrev førsteposten i hui og hast, så det stod ikke så tydelig. Men ja, jeg har både en gammel ssd sata300 (Intel X25), og et par snurredisker liggende her. Skal ikke lagres noe som har noen verdi for meg her uansett, så om det er noe som ryker er det bare å bytte ut med en ny del :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...