Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] App Store på iPad er låst, hvordan "låse opp"?


Anbefalte innlegg

Ett vindu med Pet Rescue Saga, ett spill som jeg ikke har hørt om har stilt seg i front når jeg åpner App Store og jeg får det ikke vekk.

 

Hvordan i all verden får jeg gjort det?

 

Øverst til høyre er det en "dele" knapp der jeg kan dele spillet på twitter, FB, mail eller dele koblingen. Ikke noe av dette får vinduet til å forsvinne...

 

Jeg installerte spillet, det hjalp heller ikke så jeg slettet det igjen.

 

Selve bildet av spillet eller logoen reagerer ikke når jeg trykker på den.

 

Ellers er det 3 knapper... Detaljer, Omtaler og Relatert. Ingen av disse kommer jeg videre med.

 

Skjønner faktisk ingen ting????

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du skal poste så trykker du "Bruk full editor" også ser du nederst hvor du skriver innlegg. Der skal det stå "Legg ved filer" under denne teksten står det Velg fil. Velg en fil (altså bildet ditt) også trykker du på "legg ved denne filen" eller noe slikt som kommer opp. Deretter trykker du bare på å post innlegget.

Lenke til kommentar

Når du skal poste så trykker du "Bruk full editor" også ser du nederst hvor du skriver innlegg. Der skal det stå "Legg ved filer" under denne teksten står det Velg fil. Velg en fil (altså bildet ditt) også trykker du på "legg ved denne filen" eller noe slikt som kommer opp. Deretter trykker du bare på å post innlegget.

 

Takker for svar men det virker ikke her... har heller aldri virket.

 

La heller ut en videosnutt.

 

Lenke til kommentar

Dobbelklikk,på den runde hjemknappen, lukk alle programmer

 

Takker, det funket faktisk... merkelig uansett hvordan noe klarer å blokkere på den måten.

 

Hvis noe vet hvordan man kommer rundt det på en annen måte hadde det også vært fint å høre, eventuelt hvordan denne reklamen kom opp på App Store.

Lenke til kommentar

Det kan uansett være en ide å slå av og på igjen telefonen for å rydde vekk rask som ikke trenger å være åpent. Det er hvertfall greit å gjøre på Android. Om det gjelder for IOS også vil du få bedre batteri og ytelse av å gjøre det en gang i uka.

 

Man kan nok ikke slå av en iPad som man kan gjøre med en iPhone eller noe Androidgreier.

Du eller noen andre har sikkert vært inne på det, eller klikket på det ved et uhell.

Programmet (butikken) har så gått i heng, er sikkert ikke noe verre en det :)

 

Får slå meg til ro med det ja... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...