Gå til innhold

Kjøpe telelinse til Canon G15?


Anbefalte innlegg

http://www.digitaltoyshop.co.uk/Telephoto_Lens_2_2x_PRO_SERIE_Canon_Powershot_G15_t2945_5910

 

 

Har denne noe for seg?

 

Spec:

  • Brand: BESEL
  • Model: Besel PRONT5822
  • Magnification factor: 2.2x
  • High quality Crystal Optic
  • Thread Size: 58mm (We have adapters for all filter sizes, please consult us)
  • Front size: 86mm
  • HD compatibility (High Definition) : yes
  • Weight: 390 grams
  • Lens caps and bag included

Vil denne redusere kvaliteten på bildene, eller vil det være et fint tilskudd for å komme litt nærmere i situasjoner der det ikke er et alternativ å zoome med føttene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lite den gir hadde jeg heller beskjært bildene litt enn å ødelegge de med den saken der..

 

Evt vurdert om man trenger et annet kamera med annen optikk.

Det er nok den mest fornuftige løsningen, G15 gir såpass gode bildefiler at man kan beskjære bildene endel.

 

Hvis du ikke har et redigeringsprogram så følger DPP "digital professional photo" med kameraet når du kjøpte det, ta og installer det fra CD'en og lær deg litt ved og se på videoer fra Canon.

Lenke til kommentar

Takk for tilbakemeldingene. Jeg var i utgangspunktet litt skeptisk, så da fikk jeg bekreftet mine antakelser. Jeg kjøpte G15 for å erstatte et Nikon D60, men det ser heller ut til at jeg kjøper et par ekstra objektiver til dette på sikt. Først ut en god 50mm, og så en god tele-zoom (god til mitt bruk i alle fall).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...