Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan dømmer man sitt eget utsende


Anbefalte innlegg

Okay, Dette er kanskje ikke riktig forum for en slik diksjon. Men det er et av de få formumen jeg faktisk går på.


Dette spørsmålet har en historie, Skip historien vis du ikke vil lese den/ikke har tid


Før Pleide jeg ha svært lite selvtillit, jeg vil ikke gå for mye inn i detaljer, men jeg utviklet en form får spiseforstyrrelse å gikk en del ned i vekt over sommeren.


Spiseforstyrrelser er ikke noe kule greier, men det er ikke et problem nå lenger. Jeg spiser hva jeg vil å har begynt å trene mer.

Men siden jeg gikk ned i vekt fikk jeg mye bedre selvtillit og jeg turte å være meg selv, blant andre enn venner det viser seg at jeg er en ganske kul person. :cool: for jeg trengte ikke endre min personlighet på noen måtte. bare det at jeg turte å være meg selv og det at jeg viste mye mer selvtillit var gått nok til å få nye å gode venner. Å bli noe mer populær i klassen.


Jeg har begynt å bli mer opptatt av hva jeg ser spile.

Jeg vet ikke hvorfor men, en dag kan være kjippre vis jeg ikke liker hva jeg ser. Men jeg tror jeg har begynt å merke en forskjell fra speile til speile. Hos faren min (skilte foreldre) har jeg mye bedre selvtillit, får når jeg ser i speilet er Jeg mer fornøyde/enig med hva jeg ser.


Men hos min mor, føler jeg meg aldri særlig pen, i speilet legger jeg merk til noe jeg alltid har hatt lite selvtillit over, Jeg pleide ha svært store kinn, Bolle kinn om du vil. Og i min mors speile ser jeg mye støre kinn en hos faren min.

Dette høres kanskje litt rart ut for en gutt på 15 å si, men det ødelegger selvtitten min å se i min mor sitt speil.

(moren min sier til meg at hun synes jeg har et svært tynt ansikt, og at jeg er pen. "men jeg klarer ikke stole på moren min når det gjelder slikt")


TL;DR: Jeg gikk ned i vekt, er fornøyde, men hos moren min ser jeg noe annet i refleksjonen i speilene en hos faren min.


PROBLEMET/SPØRSMÅLET


Er det forskjell fra speile til speile, er det noen som kjenner seg igjen?


Jeg vet dette er mer en "14 år gammel jente" ting å gjøre, men nederst er ett bilde av meg, kan der tilfeldig Internet mennesker. Pleas med ærlige ord, si hva dere synes om mine kinn.

Jeg stoler ikke på moren min




(være så ærlig som mulig om meg)

Jeg er 15

--------------------------------------------------------------------------


Jeg skjønner at mange andre kanskje har problemer med, å døme seg selv. så føle deg fri til å drope bilde av deg selv vis det er noe du lurer på. (så kan sikret noen andre si hva de synes)

--------------------------------------------------------------------------

Sorry vis denne tråden ikke passer inn, jeg er ny her.

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...