Gå til innhold

Windows 7, skipper dialogboksen for utskrift


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Problemet er som tittelen antyder. Ved utskrift til printer så hopper windows over dialogboksen der man velger hvilken printer som skal brukes.

Etter å ha sjekket dette opp igjen så viste det seg være feil. Jeg får velge printer, men egenskapsboksen til Epson hoppes over.

 

 

Har engelsk Windows 7, og printeren jeg har installert på maskinen er en Epson Stylus DX4250 (kombinert printer scanner).

 

Regner med at det er en enkel fiks for dette på en eller annen måte, men jeg klarer liksom ikke å få noe ut av et internett-søk.

 

Mao: Jeg får ikke mulighet til å velge hvilken printer som skal brukes til utskrift og heller ikke egenskapene for de aktuelle utskriftene.

Jeg får ikke velge papirtype, papirstørrelse etc.

 

[edit]

Det som er feil er satt strek over, men lar det stå enn så lenge

Endret av geir__hk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hans A

Det er IE 11 som er installert ja. Har forsåvidt akkurat tatt backup av systempartisjonen så jeg kan jo alltids forsøke å avinstallere IE og se om det hjelper.

 

 

sveinsel

Har ikke installasjons-CD'en liggende (printeren kom nok på markedet en god stund før W7, muligens også før Vista, så spørs om driver-cd ville ha hjulpet.

Hadde tenkt å svare på hvilken driver-versjon jeg har installert, men jeg finner ikke driver-versjons i device manager.

Driveren er lastet ned fra Epson sin hjemmeside, det er iallefall sikkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...