Gå til innhold

Anbefaling: Mekaniske spilltastaturer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg er en av få som foretrekker membran tastatur med lave taster. Kunne dog tenkt meg et nytt tastar uten numpad delen.

 

Mulig, men du er i alle fall ikke alene. ;) Jeg spiller på Logitech Illuminated Keyboard. Vil ha det flatt, stille og med kort vandring. For meg er rett og slett komfort viktigst. Spilltastaturer er i det hele tatt en ganske ullen betegnelse. Hva noen ser på som absolutt nødvendig (f.eks. mekaniske taster) kan være fullstendig irrelevant for 98% av de som spiller spill. Det gjelder jo alt "spillutstyr" egentlig. Det er vel noe som henger igjen, at man tenker gutt i tenårene og FPS når man ser for seg en typisk spiller. Påfallende mange av disse produktene (spillprodukter generelt, ikke produktene i denne testen) har jo også et design som vitner om akkurat det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+asdfzxcv

Synd at ingen norske butikker selger Das Keyboard..

 

Das Keyboard säljer vi på svenska DatorDax.se, med leverans till hela världen.

Endret av Slettet+asdfzxcv
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+asdfzxcv

Har dere noen robuste 10-keyless med red switches og gjerne håndleddstøtte?

Hej kremt.

 

Tyvärr har vi inte något 10-keyless att rekommendera i dagsläget.

Vi har dock hört rykten om 10-keyless från flera tillverkare så det kan komma flera bra alternativ framöver.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+asdfzxcv

 

Jeg hadde kjøpt tastatur fra dere hadde det ikke vært for fraktkostnaden.

360kr for frakt er litt overdrevet mye. Også kommer toll + MVA i tillegg.

 

Hos getdigital.de koster de samme tastaturene 1400kr inklusivt frakt, toll og mva..

 

Tack för den feedbacken! Vi var tvungna att kolla närmare på den svenska momsen (MVA) och har konstaterat att det är en bugg i vår kassa som gör att svensk moms räknas med även vid leverans till Norge. Det gör att priserna ser ut att vara 20% högre än vad de ska vara.

 

Vi kommer givetvis ordna detta snarast så att den svenska momsen automatiskt dras bort när levererans sker till Norge (eller annat land utanför EU).

 

Till de som har gjort beställningar och gör beställningar nu så tar vi nu bort den svenska momsen i efterhand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...