Gå til innhold

Stabil overklokking?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg har tatt opp spenningen. Temperaturene er omtrent på 70 grader på alle cores, så det er vel ikke nødvendig å ta ned volten. Har forresten tatt av auto hvor du bestemmer om viftene skal gå automatisk etter varmen eller ikke. Jeg har tatt det av, så de gir fullt på en måte.

Endret av winmedi
Lenke til kommentar

Forresten, om du ikke er klar over det, så er alt+print scrn en funksjon for å kun ta bilde av det aktive vinduet, det du klikket på sist. Ellers er, etter det jeg vet, temperaturene sånn i grenseland til trygt. Intel har 2500k listet med 72 grader max temp, å personlig ville ikke jeg gått så mye høyere. Jeg er ikke noen Intel ekspert, så har ikke noe erfaring med hvordan chippene oppfører seg, annet enn hva Intel selv anbefaler.

Lenke til kommentar

Ellers er, etter det jeg vet, temperaturene sånn i grenseland til trygt. Intel har 2500k listet med 72 grader max temp, å personlig ville ikke jeg gått så mye høyere. Jeg er ikke noen Intel ekspert, så har ikke noe erfaring med hvordan chippene oppfører seg, annet enn hva Intel selv anbefaler.

Kanskje bedre å holde kjeft når du ikke vet hva du snakker om. Temperaturene er helt fine, og langt i fra i grenseland.

Lenke til kommentar

Forresten, om du ikke er klar over det, så er alt+print scrn en funksjon for å kun ta bilde av det aktive vinduet, det du klikket på sist. Ellers er, etter det jeg vet, temperaturene sånn i grenseland til trygt. Intel har 2500k listet med 72 grader max temp, å personlig ville ikke jeg gått så mye høyere. Jeg er ikke noen Intel ekspert, så har ikke noe erfaring med hvordan chippene oppfører seg, annet enn hva Intel selv anbefaler.

Du begynner å nærme deg grenseland når du får 90+ grader. Ville selv ha prøvd å holde den rundt 80-85 grader maks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...