Gå til innhold

Nå blir det mye enklere å installere CyanogenMod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Ikke kompatibel med noen av enhetene dine"

Xperia X10 Mini

Samsung S3

Samsung Wifi

Altså en pen blanding av nytt og gammelt.

"...men nå blir disse tekniske hindrene revet ned.."

Dette stemmer vel ikke helt allikevel ;)

Skrevet

Funket helt fint med min S3, fikk ikke lastet ned appen fra play store. Men det funker uten appen, bare last ned programmet og koble til telefonen din :)

• Liker 1
Skrevet

Etter min opplevelse med CyanogenMod 10.2/Android 4.3 så må jeg si at stock Android er bye bedre enn skinnene alle mobilprodusentene legger over Android. En annen ting er og at CyanogenMod er veldig kjappe med å komme med oppdateringer, det er et stort pluss! Venter nå på Android 4.4. Har og vil alltid installere CyanogenMod på alle mine nye telefoner, unntatt hvis de kommer med stock Android. Og alle burde laste ned og installere CyanogenMod nå som det er så lett. :)

Skrevet

Jeg har nylig lagt inn samme ROM på min HTC One som følger med Google edition versjonen av telefonen.

Kjenner dårlig CyanogenMod, gir den meg noe mer/annet enn stock Android?

Skrevet

Min S3 er sausa inn med sikkerhetspolicyer pushet fra serversiden fra jobben. Vil CyanogenMod gi meg noen begrensinger på det feltet? Er vel strengt tatt vanlige exchange-policyer, så det er vel ikke så spesielt når det kommer til stykket.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har nylig lagt inn samme ROM på min HTC One som følger med Google edition versjonen av telefonen.

Kjenner dårlig CyanogenMod, gir den meg noe mer/annet enn stock Android?

Ja, men det passer inn så jeg vil si det er bedre enn stock

• 1 måned senere...
Skrevet

Funker fint som f..n på min GT-N7000...

Jeg har også prøvd det, men sjøl om jeg følger instruksjonene stopper det opp. Grønn mann på skjermen og tekst som sier at downloading pågår, men intet skjer. Jeg er meget lite fornøyd med min Note etter programvareoppdateringa som kom i sommer. Den ble mye tregere og mer batterikrevende. Cyanogenmod høres forlokkende ut. Noen tips til hvordan jeg kan komme videre?

• 2 år senere...
Skrevet

Cyanogen Mod er bare noe som bygger pa operativ systeme man har. som utsende funktioner. men the stupid question er kan man instalere det fra en telefon hvor all data er slettet.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...