Cuneax Skrevet 11. november 2013 Skrevet 11. november 2013 Sony parodierer Daft Punk i «unboxing»-snutt.Se PlayStation 4 bli pakket ut
PCBerg Skrevet 11. november 2013 Skrevet 11. november 2013 Så ikke direkte behagelig å ha i øret det headsettet som fulgte med. Men det er bra at det faktisk følger med fra esken da
rawilliam Skrevet 11. november 2013 Skrevet 11. november 2013 Dette var hvertfall mye bedre enn å se og høre en hyperaktiv Major Nelson pakke ut Xbone. Jeg er forøvrig meget glad for at Sony fortsetter trenden med å ha innebygd strømforsyning.
Dubious Skrevet 11. november 2013 Skrevet 11. november 2013 Så, lansering på Black Friday? En kan jo håpe Kommer sikkert en utgave med 1 TB eller mer utpå våren..
Nimrad Skrevet 12. november 2013 Skrevet 12. november 2013 Dette var hvertfall mye bedre enn å se og høre en hyperaktiv Major Nelson pakke ut Xbone. Jeg er forøvrig meget glad for at Sony fortsetter trenden med å ha innebygd strømforsyning. Jeg synes Sony's playstation-reklamer slår det meste av andre gaming-reklamer. 1
Anbefalte innlegg