Kristinhj Skrevet 6. november 2013 Skrevet 6. november 2013 Det kommer ikke lyd på mobilen når jeg tar på musikk eller hva jeg gjør, og det er heller ikle mulig å justere lyden. Jeg har en iPhone 4s, den nyeste versjonenen av IOS. Noen tips til hva jeg kan gjøre?
vidarkri Skrevet 6. november 2013 Skrevet 6. november 2013 Hvis den ikke reagerer på kjeft så ville jeg sendt den på reparasjon.
Kristinhj Skrevet 6. november 2013 Forfatter Skrevet 6. november 2013 Noen som vet hva det vil koste?
vidarkri Skrevet 6. november 2013 Skrevet 6. november 2013 Da er den jo langt innenfor både garanti og reklamasjonsretten som er 5år i Norge. Reklamer på faenskapet, de kan umulig få vrirdd det til at du har klart å slite ut lyden i telefonen så det bør gå igjennom uten kostnad for deg. Jeg tar selvfølgelig forbehold om at telefonen ikke er fysisk skadet på noen som helst måte. Hvis den er ramponert så vil de nok ikke godta det.
Kristinhj Skrevet 6. november 2013 Forfatter Skrevet 6. november 2013 Kan muligens fått regndråper inn i lydhullene
Kristinhj Skrevet 7. november 2013 Forfatter Skrevet 7. november 2013 Nei, lot den være i baklomma mi når jeg var ute og det regna
vidarkri Skrevet 7. november 2013 Skrevet 7. november 2013 (endret) Reklamer på den du. Jeg kan ikke se at det å ha mobilen i baklomma skulle klare å ødelegge telefonen såfremt du ikke bada med den. Endret 7. november 2013 av vidarkri
Flodec Skrevet 8. november 2013 Skrevet 8. november 2013 Reklamer på den du. Jeg kan ikke se at det å ha mobilen i baklomma skulle klare å ødelegge telefonen såfremt du ikke bada med den. Da har ikke du opplevd skikkelig regn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå