Gå til innhold

Broken Sword 5 blir delt i to


Anbefalte innlegg

Kjenner jeg gleder meg stort til det her!

Var en god følelse å støtte Charles Cecil og teamet på Kickstarter, sånn at de kan lage spillet akkurat sånn de mener det skal gjøres!

 

Broken Sword 2 er definitvt det spillet i serien som jeg har flest minner fra, men Bs1 er og et solid spill. Det tredje spillet ødla litt av gleden for meg, og 4'n var bare en vits.

 

Skal bli gøy å sette fingra i det 5 spillet i serien 4.desember!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Kjenner jeg gleder meg stort til det her!

Var en god følelse å støtte Charles Cecil og teamet på Kickstarter, sånn at de kan lage spillet akkurat sånn de mener det skal gjøres!

 

Broken Sword 2 er definitvt det spillet i serien som jeg har flest minner fra, men Bs1 er og et solid spill. Det tredje spillet ødla litt av gleden for meg, og 4'n var bare en vits.

 

Skal bli gøy å sette fingra i det 5 spillet i serien 4.desember!

3eren var jo det beste

Lenke til kommentar

 

 

Kjenner jeg gleder meg stort til det her!

Var en god følelse å støtte Charles Cecil og teamet på Kickstarter, sånn at de kan lage spillet akkurat sånn de mener det skal gjøres!

 

Broken Sword 2 er definitvt det spillet i serien som jeg har flest minner fra, men Bs1 er og et solid spill. Det tredje spillet ødla litt av gleden for meg, og 4'n var bare en vits.

 

Skal bli gøy å sette fingra i det 5 spillet i serien 4.desember!

3eren var jo det beste

Ja, hvis du mener det så skal ikke jeg ta vekk den gleden fra deg!

 

Selv syns jeg overgangen til 3D ødla sjarmen, og ikke minst alle kassene man måtte flytte på som såkalte "puzzles" hadde lite med BS å gjøre. Det var et mer action-preget spill med tanke på at man måtte henge fra klipper og hoppe rundt, og det er ikke dette jeg ser etter i et BS-spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...