Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Usikker "hvor" jente vil


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vil ikke skrive for detaljert her, men nå I helgen så hadde jeg en av de mer merkelige episodene jeg har hatt med det motsatte kjønn.

 

Det hele begynte med at vi fant ut at vi skulle drikke hos henne siden hun hadde huset ledig i helgen, så vi gikk opp til henne og drakk å koste oss hele Fredagen.

 

Vi ble enige om at vi skulle begynne hos henne på Lørdag, og deretter stikke på fest, og slik som det ofte gjør når man har planer i fylla, så går det aldri slik man vil.

 

Det hele endte med at hun spydde, og jeg fulgte henne inn på rommet sitt også maste hun på meg om at jeg måtte finne sjofør å dra på den festen jeg skulle på, og det gjorde jeg, ringte og ba om nr til sjofør, så la jeg ned tlfen og før jeg visste ordet av det så sovnet jeg.

 

Natt/Morning på Søndagen så våknet jeg, og vekket henne i prosessen, også fikk ikke noen av oss sove etter det så vi bare lå der og snakket.

 

Problemet mitt begynner når hun ett par timer senere (fortsatt grytidlig om morgenen) sier at jeg må ut så fort som mulig fordi familien hennes kommer hjem.

Altså jeg vet ikke hva det var som gjorde det men det er ett eller annet som får meg til å tenke at det ikke var familien som kom hjem.

 

Det jeg kan tenke meg er at hun var "flau" over å spy og derfor ikke ville ha meg der, men hun er ikke akkurat jenta som skulle blitt flau over det.

Det andre er standard, at hun fant ut hun hadde "perioden" sin, men jeg tror ikke helt på denne selv.

 

Den tredje muligheten er at hun rett og slett følte seg ferdig med meg og "ut med deg jeg har hatt det gøy så nå kan du gå" var det hun egentlig kunne sagt.

 

Hun er 16, jeg 18

Svar fra kvinnfolk ønskes :)

 

 


Anonymous poster hash: c4a12...0ed



Anonymous poster hash: c4a12...0ed
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Familien hennes kom hjem: Hun er fuckings 16.

 

Hun sa de ikke kom hjem før Mandagen, og hun skulle være med meg på fest, og hun sa ja til å overnatte der vi skulle på fest, så synes ikke det er sannsynlig viss du skjønner.

Ble utelatt en del her, men mistankene mine er ikke ubegrunnet, så bare lurer på det...

 

16 er lovlig sådeså :wee:

 

Anonymous poster hash: 79ad5...932

Lenke til kommentar

Var du ikke gentleman og tørket opp spyet for henne? Hallo-i-luken, jeg tok oppkastet til en dames bikkje engang, før hun klarte å finne fram papir (I'm dat quick). Dette fikk meg i sengs med henne. Vel, var en av flere faktorer den kvelden.

 

Regel 1: Alltid tro på folk (selv om de lyger, så mister du sjansen med dem. Men vil du da ha sjansen med dem om de er en kompulsiv løgner?)

Regel 2: Alltid tørk opp spyet! (kun til damer og deres dyr) (lolzipops)

Lenke til kommentar

Var du ikke gentleman og tørket opp spyet for henne? Hallo-i-luken, jeg tok oppkastet til en dames bikkje engang, før hun klarte å finne fram papir (I'm dat quick). Dette fikk meg i sengs med henne. Vel, var en av flere faktorer den kvelden.

 

Regel 1: Alltid tro på folk (selv om de lyger, så mister du sjansen med dem. Men vil du da ha sjansen med dem om de er en kompulsiv løgner?)

Regel 2: Alltid tørk opp spyet! (kun til damer og deres dyr) (lolzipops)

Hahaha. Den dagen jeg må tørke spy for å få ligg....

 

Hun er 16 og sikkert veldig mentalt ustabil så ta hele 16 åringen med en klype salt!

Lenke til kommentar

Det kan være mye rart. Kan tenkes at hun fikk panikk som jenter ofte gjør om de skjønner de har driti seg ut. Kan også være hun ville være alene siden hun var dårlig.

 

Tror bare du skal droppe å tenke mer på det, bare play it cool. Anta at det hun sier er sant, hvertfall så lenge det er en uskyldig ting som dette egentlig er.

Lenke til kommentar

Dere pratet i flere timer (på natten), og sendte hun deg på døren. Hadde det vært en kjæreste (som du antyder at du tror), så ville du nok blitt sparket ut lenge før. Var familien hjemme? Sikkert ikke. Kom de hjem? Ja, det er jo det familier gjør. Kjærester kommer vel ikke på besøk grytidlig på morgenen når kjæresten (henne) har drukket seg dritings natten før. Med mindre han (som sikkert også er 16 år gammel, men husk, fiktiv), jobber på flyplass (hvor han trolig ikke har lov å jobbe, eller?).

Lenke til kommentar

Hun er 16 år. Og vært ute på rølp. Selvfølgelig tar du henne på ordet. Og det at hun spydde gjorde nok bare at det skjedde litt fortere.

 

Tror det kunne blitt månelyst hvis foreldre hadde kommet hjem og sett spy, ukjent gutt i senga og en forferdelig hangover datter.

Jeg hadde også fått panikk og kastet deg ut.

Lenke til kommentar

Det kan jo hende at hun fikk en sms fra dem og at de skulle komme hjem før de hadde tenkt. Hun hadde kastet opp, var det i toalettet? Hun er 16 og har muligens lov å være med på sengekos (ikke sikkert familien hadde syntes det var toppen av lykke å finne ut at hun gjør slikt uansett, mulig at de synes hun er for ung), men hun har ikke lov til å drikke alkohol.

 

Hun ble så full at hun kastet opp. Det kan godt tenkes at hun ble rammet av panikk og fylleanger - at hun ble bekymret for at foreldrene skulle finne ut at hun drakk i helgen. Hun ville nok prøve å vaske og rydde så de ikke skulle finne ut noe om det.

 

Nå vet jeg ikke om dere har hatt dere før eller om du forventet at det skulle skje, men jeg kan tenke meg at formen hennes ikke var helt på topp. Forventet du et nummer før du ble sendt på dør, er det derfor du lurer? Det kan jo hende at hun faktisk hadde mensen, men uansett var hun nok i alle fall bakfull. Du og hun pratet i et par timer før hun sa du skulle gå, så jeg tror ikke på mulighet nr 3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...