Gå til innhold

Hvilket gtx 780 er best?


hansi45101

Anbefalte innlegg

Tenker å oppgradere gpu nå, nå som gtx 780 prisene har falt, tenkte jeg å ta et av de. Men jeg er veldig usikker på hvilket jeg skal velge. Er det noen som har gode erfaring med noen av disse kortene?

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=790757&cks=ASS&assoc=D17C9206-4ABF-4D73-94BE-9D52E5984D4D

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=792256&cks=ASS&assoc=D17C9206-4ABF-4D73-94BE-9D52E5984D4D

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=794689&cks=ASS&assoc=D17C9206-4ABF-4D73-94BE-9D52E5984D4D

 

Det jeg ser etter er en god kjøler som ikke bråker altfor mye og ikke minst god ytelse. Har også litt lyst på et av de kortene med lys på siden ( som f.eks msi lightning kortet) men det er ikke et musst,

 

Takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

EVGA; Dual BIOS, 3 års garanti

 

ASUS; OC fra fabrikken, DIGI + VRM

 

MSI; TFA (Triple Force Architecture), Dual BIOS, GPU reactor (en del som settes bakpå for å forbedre overklokking), Military Class Compontents

 

Eneste jeg ville sagt, er om du skal spare penger så er nok ASUS kortet best, men om du leter etter et som er godt for overklokking ville jeg ha valgt MSI kortet, har du bare lyst å la kortet ligge i PCen som det er, og ha lang garanti, gå for EVGA kortet.

Lenke til kommentar

EVGA; Dual BIOS, 3 års garanti

 

ASUS; OC fra fabrikken, DIGI + VRM

 

MSI; TFA (Triple Force Architecture), Dual BIOS, GPU reactor (en del som settes bakpå for å forbedre overklokking), Military Class Compontents

 

Eneste jeg ville sagt, er om du skal spare penger så er nok ASUS kortet best, men om du leter etter et som er godt for overklokking ville jeg ha valgt MSI kortet, har du bare lyst å la kortet ligge i PCen som det er, og ha lang garanti, gå for EVGA kortet.

Classified er det beste 780-kortet både rett ut av eska, og for overklokking. Enkelt valg.

Lenke til kommentar

Tror Classified klokker bedre hvis jeg ikke tar feil :)

Hvis du skal overklokke så er nok Classified et bedre valg en Asus 780 DCII.

Sitter selv med et 780 Classified her som jeg spiller stabilt med @ 1306MHz Core og 1602MHz Memory, kortet blir forsåvidt ganske varmt ved disse hastighetene og høy volt, men klarer å holde kortet under 80c på luftkjøling :)

Endret av OleMortenF
Lenke til kommentar

Hvorfor er det bedre enn MSI sitt Lightning-kort, egentlig?

Garantert Samsung-minne om du kjøper nå, for eksempel. Tilgjengelig vannblokk (selv om 780 Lightning skal komme i dag). EVBot-porter, garanti gjelder fortsatt selv om man skulle flashe den ene BIOS'en med custom BIOS. De ser også ut til å snitte høyere på overklokkinga.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Garantert Samsung-minne om du kjøper nå, for eksempel. Tilgjengelig vannblokk (selv om 780 Lightning skal komme i dag). EVBot-porter, garanti gjelder fortsatt selv om man skulle flashe den ene BIOS'en med custom BIOS. De ser også ut til å snitte høyere på overklokkinga.

Takk for svar, jeg har lurt litt på dette. Nå lurer jeg bare på én ting til - hvorfor har jeg ikke fått lønning ennå??? :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...