Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Blir jævla spent på Dualshock 4 altså. Som jeg har skrevet før, aldri sett så mye skryt av en gamepad før. Tilogmed fra folk som i utgangspunktet trodde de kom til å like Xbox One-gamepaden bedre.

Jeg synes thumbstickene der den buler nedover for å tilpasse seg var mindre en x360 kontrollerende er idag. Kun det jeg ikke likte med kontrolleren. Skulderknappene var greie og triggerene var de jeg likte best.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dualshock 4 var bedre en XBone synes jeg; den var større, bedre triggere, og bedre analogstikker.

Kinecten var SVÆR! PS Eye var utrolig liten.

Og at Xbox-standen var eksklusiv? Huff, den var forferdelig! Stinkende badstu med svette gamere, mørkt og fælt, utilgjengelig, kjedelig, og ekstremt anonym.

Det var triste saker. Kalte det rommet det ene og det andre ja. Bomberommet med badstuetendenser :p

Lenke til kommentar

Jeg testet XB1 litt senere, da det ikke var så mye kø, slik at jeg fikk testet alle spillene, da var det faktisk ikke så varmt der (lavere temp enn utenfor) Men dette er jo veldig selektivt, da!

Jeg var der med 2 andre, en av dem var enig med meg, og likt XB1 kontrolleren best, mens han andre likt DS4 best, selv syntes jeg dette med touchpad i midten bare er tull, og dersom kontrollene blir enda dyrere av den grunn, så er det waste... (Men det er jo min mening)

Joda, PS Eye er mindre, men er det noen som vet om den funker som kinect, eller om man fortsatt må bruke de lysende dildoene (ja, det er virkelig det så å si alle jeg har snakket med syntes playstation move ser ut som :p)

Syntes selv det var verdt det, kanskje litt færre giveaways i år enn i fjor, men håper dem satser mer på lørdagen :D

Lenke til kommentar

Hadde en kjekk stund på SpillExpo med iLSephiroth, Selvin og Emils. Det var skikkelig hyggelig!

 

Tiden ble mest brukt på PS4 standen da det var mange spill å prøve.

 

Det var helt klart Killzone Shadowfall som gav best inntrykk på grunn av fortsatt god skytefølelse og nydelig grafikk. Imponerende å ha så flott grafikk til lansering. Vi husker alle hvordan Resistance så ut på lanseringen til Ps3 :-p Måtte faktisk utforske området også for å komme meg videre i spillet, det kan jeg faktisk like også!

 

Kontrollern hadde skikkelig tyngde og passa perfekt i hendene mine. Det er virkelig den beste kontrolleren jeg har prøvd.

 

Knack var også bedre enn forventet, men det blir ikke noe mesterverk. Var litt for lineært og littegrann simpel slåssing. Men jeg koste meg med spillet allikevel, faktisk er det et friskt pust til lansering. Det var skarpt og fargerikt spill!

 

DriveClub var vanskelig og derfor noe jeg kan like i et bilspill. Kanskje litt lugging til tider, men så var det en alpha build. Tror det er bra det ble utsatt, med finpussing så blir det spillet skikkelig bra!

Endret av SirKratoS
Lenke til kommentar

Prøvde du alle?

 

Hva synes du om DR3, Ryse, Forza, KI og FIFA 14 isåfall?

 

Fikk man prøvd FIFA 14 på sonys stand og, eller var det kun på Xbox One-standen?

Prøvde alle, Forza 5 var Forza 4 med bedre grafikk, DR3 var spennende, mens Ryze derimot var et spill som rett og slett suger deg inn, mens Fifa har jeg egentlig aldri vært noen fan av, vil derfor ikke uttale meg om det ;)

Lenke til kommentar

Prøvde du alle?

 

Hva synes du om DR3, Ryse, Forza, KI og FIFA 14 isåfall?

 

Fikk man prøvd FIFA 14 på sonys stand og, eller var det kun på Xbox One-standen?

 

Prøvde FIFA på både X1 og PS4. Samme spill og har skrevet min mening om det i FIFA 14 tråden (ikke store forskjellen fra current gen).

 

Prøvde kun Forza. Det kule med Forza var helt klart triggeren som responderte med hvordan bilen gikk. Ble tyngre å presse inn når du bremset blant annet. Kul gimmick!

 

Sirkratos spilte DR3. Ut i fra hva jeg så virket det helt ok.

 

Det merkelig var at han som jobbet der sa at alle spillene de hadde var første build.

Så dere noen forskjell på FIFA 14, eller var det helt likt?

 

Grafikken er bedre. Gameplayet er så likt du får det. Ikke store overgangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...