Gå til innhold

Hva angrer dere mest på?

Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ein diskusjon om voldtekt som utvikla seg til ein større sak er fjerna. Hald innlegga til emnet og ta eventuelt den lengre diskusjonen ein anna stad.
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124
Skrevet

Moderatormelding

Tråden stenges for en gjennomgang

Skrevet

Man bør ikke angre over hvordan det gikk, man bør angre for hva man gjorde/ikke gjorde.

At jeg tok rotfylling. Etter jeg tok det føles det som jeg har noe mellom tennene hele tiden :(

Kanskje dette faktisk får deg til å føle deg mer levende. Og selv om du ikke liker det, så ville du kanskje hatt det verre uten.
Skrevet

Man bør ikke angre over hvordan det gikk, man bør angre for hva man gjorde/ikke gjorde.

Kanskje dette faktisk får deg til å føle deg mer levende. Og selv om du ikke liker det, så ville du kanskje hatt det verre uten.

Mer levende?! Jeg skulle ønske jeg var død!

Skrevet (endret)

Sikker?

Jeg overdrev kanskje litt men uansett: jeg unner ikke min værste fiende å ta rotfylling uten at det er absolutt nødvendig!

Jeg tok det fordi jeg var lei av å ha bruke tannpirker. Det jeg ikke var klar over var at med rotfylling føles det som jeg har noe i tennene hele tiden :(

Rotfylling føles som et fremmedlegme. IKKE ta det!

Endret av EvilSeagull
Skrevet

Jeg overdrev kanskje litt men uansett: jeg unner ikke min værste fiende å ta rotfylling uten at det er absolutt nødvendig!

Jeg tok det fordi jeg var lei av å ha bruke tannpirker. Det jeg ikke var klar over var at med rotfylling føles det som jeg har noe i tennene hele tiden :(

Hmmm. Interessant.
Skrevet (endret)

Si en ting som betyr noe for deg

"I only fail to keep myself human." Fordi alle mennesker feiler.

"Balance is the key to life." Da ingenting er bra i verken for store eller små mengder.

Endret av Because I need change!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...