Gå til innhold

Battlefield 4 Premium Spørsmål!


Anbefalte innlegg

Kan annbefalen en annen side som heter Cjs-cdkeys. Har handlet en del spill der. Gode priser og levering innen noen minutter etter at jeg har betalt. Bruker paypal, men dem tar også vanlig visa....men da må du verifisere at du er korteier via kode på teksmelding eller noe slikt. Virker seriøse og får gode tilbakemeldinger fra kundene.

Der endte jeg opp med og bruke over 600 kroner på noe jeg ikke får levert . . .. tusen takk.

Kjøpte selv fra Cjs-cdkeys for noen minutter siden og sitter nå og preloader. 620,- NOK Battlefield4 med Premium. :)

Jeg fikk ingenting derfra men pengene er borte.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Og da brukte du Collect on Autokey funksjonen på ordren din?

 

Skulle få en kode via sms, funka ikke på 2 forskjelige telefon nr siden de "kan ikke finne det" og da er det ikke et gyldig nr, jeg finner tlf nr mitt på om jeg søker. Så nå jeg ta bilde av pass,bankort og div andre ting for og få godkjent og sende det via mail........

Lenke til kommentar

 

Skulle få en kode via sms, funka ikke på 2 forskjelige telefon nr siden de "kan ikke finne det" og da er det ikke et gyldig nr, jeg finner tlf nr mitt på om jeg søker. Så nå jeg ta bilde av pass,bankort og div andre ting for og få godkjent og sende det via mail........

Det suger litt ja, jeg brukte paypal og fikk key opp på skjermen direkte. Ikke noe sms tull.

Lenke til kommentar

Det suger litt ja, jeg brukte paypal og fikk key opp på skjermen direkte. Ikke noe sms tull.

Jeg tok bilde og det de krevde de svarte innen 10 minutter så nå har jeg spillet. Trudde det skulle ta veldig flere dager og gjennomføre,

Så det ble litt ekstra rot men det ordna seg, laster det nå og skal spille om en time`s tid =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hmm..fikk to koder. for spillet og premium,,, begge ble innløst i "origin", men premium står ikke nevnt i Origin, etter at jeg fikk den grønne at key var godkjent.,..

kommer premium frem hos noen av dere?

laster med 2,25mb/sek

 

*edit* AMATØR.. var jo bare å høyreklikke og så kom alle utvidelsene opp under jah :)

handlet forøvrig hos Cjs-cdkeys ...sto at de hadde på lager, og når jeg skulle bruke autokey fikk jeg beskjed om out of stock.. men tok rett over en time så var det på plass :)

Endret av DeathByDigital
Lenke til kommentar

Noen som har bestilt fra G2Play.net og fått kodene så de kan pre-loade? Jeg kjøpte der i går og product code som kom opp på bestillinga fungerer ikke i Origin.

Men denne koden er bare på 3bokstaver+5 tall, virket ikke til å være en veldig sikker kode mot Origin, snarere en kode for produktet internt i G2Play.....

 

 

EDIT: I det jeg postet her, kom det ny mail fra de med Key includert i bildefil.

Endret av big_duke
Lenke til kommentar

Der endte jeg opp med og bruke over 600 kroner på noe jeg ikke får levert . . .. tusen takk.

Jeg fikk ingenting derfra men pengene er borte.....

 

Hørtes rart ut. Send dem en mail så fikser dem opp i problemet. Har du sjekket at pengene er blitt trukket?

 

Har du ikke fått noe ordrebekreftelse fra dem. Har du sjekket brukerkontoen din hos dem om ordren er registrert?

 

Hvis ordren er registrert og du ikke har fått noe nøkkel tilsendt på mail eller via auto key systemet deres så send dem en mail så fikser dem fort opp i det.

 

Edit: Ser at det løste seg for deg. Bruker Paypal når jeg handler der, da slipper jeg det kode greiene. men jeg skjønner jo at dem vil verifisere at du faktisk er korteieren...Dem har sikkert blitt utsatt for svindelforsøk noen ganger med stjålne kort eller lignende.

Endret av dopus
Lenke til kommentar

Bestilte premium edition fra g2play fikk kodene etter 3min. Selve koden for spille fungerte, men når jeg skulle legge inn koden for premium fikk jeg beskjed at den allerede er i bruk. Har sendt dem en mail nå, så håper det ordner seg. Så forøvring en annen på facebook siden deres som har samme problem.

Lenke til kommentar

Ja, dette er full pakke og de tar både paypal og vanlige kort.

 

G2play er ingenting å frykte. Ja, de opererer litt i gråsonen, men de gjør ingenting ulovlig uansett hva Steam og Origin måtte mene om det...

 

 

HAR kjøpt fra g2play nå ! men det står order queded!! hva????? jeg vil ha spillet nå!!! er det ut av stock eller hva ? noen som vet?? faen jeg skal ikke vente på no jævla kø jeg bestilte nå og skal få spillet NÅÅ

Lenke til kommentar

Det er tilfelle ja. Men det er for Polsk/russisk dubbet variant. Engelsk språklig utgave koster 33 pund ca. Har kjøpt engelsk utgave derfra. Kjøpte russisk utgave av bf3 da det komm ut, men måtte styre med språkpakke oppdateringer etter hver bf3 patch for å få det til å virke på engelsk. Hadde heller satset på engelsk utgave selv om den er 5 pund dyrere.

Endret av dopus
Lenke til kommentar

kjøpte fra http://www.cjs-cdkeys.com/ 654,4 kr for full pakke..

 

det tok 5 minnutter fra jeg betalte til jeg fikk keyen

( etter å ha redigert vekk et ektra par me 47 tall jeg hadde i tlf nr mitt)

 

brukte autokey etter at jeg hadde kjøpt.. fikk da valget mellom sms eller bli oppringt..

valgte sms fikk da 4 siffer jeg da tasta inn og alt er i boks,,

Endret av OilPC
Lenke til kommentar

kjøpte fra http://www.cjs-cdkeys.com/ 654,4 kr for full pakke..

 

det tok 5 minnutter fra jeg betalte til jeg fikk keyen

( etter å ha redigert vekk et ektra par me 47 tall jeg hadde i tlf nr mitt)

 

brukte autokey etter at jeg hadde kjøpt.. fikk da valget mellom sms eller bli oppringt..

valgte sms fikk da 4 siffer jeg da tasta inn og alt er i boks,,

 

Gjorde akkurat det samme tidligere i dag. Veldig fornøyd med å få koden med en gang. Bare registrere koden i origin, laste ned, å fortsette på savegamen fra piratversjonen jeg prøvde noen timer tidligere. :)

Lenke til kommentar

Brukte Cjs-cdkeys akkurat til å kjøpe BF4 + Premium og det gikk smertefritt :) Fikk cd-keyen med en gang etter at jeg hadde verifisert meg med en kode som jeg fikk på sms. Og nå holder jeg på å laste ned :D

 

Kan annbefalen en annen side som heter Cjs-cdkeys. Har handlet en del spill der. Gode priser og levering innen noen minutter etter at jeg har betalt. Bruker paypal, men dem tar også vanlig visa....men da må du verifisere at du er korteier via kode på teksmelding eller noe slikt. Virker seriøse og får gode tilbakemeldinger fra kundene.

 

Har dere fått premium key enda ? Jeg betalte for begge men har ikke fått premium key, de skreiv at vi skulle mota dem innnen ca 24 timer og jeg bestilte 29. oktober.

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Delvis off-topic og kanskje litte teknisk men jeg har et spørsmål angående kjøp av kode for Battlefield 3 (TRE) Premium.

 

Jeg har merket at BF3 Premium og BF3 Premium Edition har som regel nøyaktig samme pris. Jeg har allerede BF3 og 2 DLC. Hvis jeg nå kjøper "code for BF3 Premium Edition", får jeg da:

- kun én kode

eller

- en kode for BF3 og en kode for Premium Content

eller

- en kode for BF3 og en kode for hver DLC?

 

Poenget er selvsagt å kunne eventuelt gi BF3 til en venn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...