Gå til innhold

Hvordan verdsette aksjer?


ltdata

Anbefalte innlegg

Hva slags metoder kan jeg bruke for å sette min egen kurs på en aksje? Altså vurdere om den er billig eller dyr?

 

Finnes det noen youtube videoer eller andre manualer på norsk eller eventuelt engelsk med metoder for å verstette en aksje?

 

Og på hvilke grunnlag velger dere aksjer? basert på nøye analyser eller bare magefølelse og nyheter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva slags metoder kan jeg bruke for å sette min egen kurs på en aksje? Altså vurdere om den er billig eller dyr?

 

En aksje er verdt det markedet er villig til å betale, så hva "din egen kurs" er er revnende likegyldig..

 

"Enkle metoder" og magefølelse er en aldeles glimrende måte å kaste bort penger på, men det finnes mange morsommere måter..

Lenke til kommentar

En aksje er verdt det markedet er villig til å betale, så hva "din egen kurs" er er revnende likegyldig..

 

"Enkle metoder" og magefølelse er en aldeles glimrende måte å kaste bort penger på, men det finnes mange morsommere måter..

Min egen vurdering av aksjen verdi må da være viktig hvis jeg skal sitte long?

Jeg skjønner at en aksje kan bli hypet opp og stige i verdi pga av det. Altså en boble, Men det er risikabelt.

 

Hvilke er disse morsomme måtene?

Lenke til kommentar

 

Hva slags metoder kan jeg bruke for å sette min egen kurs på en aksje? Altså vurdere om den er billig eller dyr?

 

Finnes det noen youtube videoer eller andre manualer på norsk eller eventuelt engelsk med metoder for å verstette en aksje?

 

Og på hvilke grunnlag velger dere aksjer? basert på nøye analyser eller bare magefølelse og nyheter?

Read and learn

 

http://pages.stern.nyu.edu/~%20adamodar/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...