Gå til innhold

Netflix fortsetter den vanvittige veksten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYdNbk55zt

Vi får håpe at denne veksten gir de mulighet til å tilby flere serier og filmer, rundt samme tid som de vises i USA.

 

Last ned ProxMate eller Mediahint til nettleseren din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Last ned ProxMate eller Mediahint til nettleseren din.

Det krever unødig innsats bare for å se større utvalg, og en må huske hva som ikke finnes på den amerikanse, men på den norske.

For amerikanere må ha den ekstra DVD-tjenesten vi ikke kan ha for å se American History X, mens her i Europa kan vi se den uten noe ekstra tillegg.

 

Hele tjenesten burde blitt global og lisenseiere burde heller bli fornøyd av at jeg kan se en film som ikke er helt ny, enn å bli utestengt fra mulkigheten - for da gidder jeg ihvertfall ikke se den :) .

Lenke til kommentar

 

Fint det så lenge du ser det via en PC. Bruker du netflix app på en "smart" TV så er det lite du kan gjøre bortsett fra å tulle med DNS instillingene på routeren din.

 

Eller Hola unblocker som jeg bruker. Problemet ligger ikke i å skaffe seg tilgang til US Netflix, men heller at det tar for lang tid før nye serier kommer på Netflix. Vi som ikke bor i USA har ingen gode alternativer til piratvirksomhet når det kommer til nye serier.

 

Tjenester som Hulu og Itunes har store begrensinger.

Lenke til kommentar

 

Vi får håpe at denne veksten gir de mulighet til å tilby flere serier og filmer, rundt samme tid som de vises i USA.

 

Last ned ProxMate eller Mediahint til nettleseren din.

Problemet med å gjøre det slik er at man ikke får den såkalte "superHD"-kvaliteten i nettleser. Og det er en merkbar forskjell i bildekvalitet.

 

For min del bruker jeg Win8 appen kombinert med VPN for full kvalitet og tilgang til de forskjellige regionene. Er endel forskjell i innholdet ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...