KallMegHvaDuVil Skrevet 22. oktober 2013 Skrevet 22. oktober 2013 kysset ei jente på fest, hun brukte lebestift og ga ingen tegn til herpes på munnen. 1 dag etterpå ble jeg tørr på leppa og fikk en sprekk. 2 dager etterpå er fronten på overleppen min ruglete....... hva kan dette være?
Skandinav Skrevet 22. oktober 2013 Skrevet 22. oktober 2013 Hypokondri i kombinasjon med allergi mot lebestift. Det kan også være en reaksjon på at du har vært ute i kulda når du gikk hjem fra samme fest der du kyste jenta?
Ståle Nordlie Skrevet 22. oktober 2013 Skrevet 22. oktober 2013 Har du herpes?Sannsynligvis, ja. Rundt 80% av befolkingen (eller mer) har en form for herpes. Hvis vi slår sammen antall smittede av de to typene herpes, er nær 100 prosent av befolkningen bærere av viruset, ... http://www.klikk.no/helse/doktoronline/infeksjoner/article601913.ece Ble du smittet for to dager siden?Antakelig ikke. Mest sannsynlig ble du smittet allerede som barn. Men basert på det jeg kan finne er 2 dager så vidt innenfor inkubasjonstiden, så det er ikke teoretisk umulig. Det er forøvrig fullt mulig å få sår på leppa uten at det skyldes herpes...
AnonymDiskusjon Skrevet 22. oktober 2013 Skrevet 22. oktober 2013 Utrolig mange har munnherpes og blir smittet som barn. Anonymous poster hash: eb4e5...6ce
BirgerCaC Skrevet 22. oktober 2013 Skrevet 22. oktober 2013 Er nok ett snev av hypokondri og tørre lepper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå