Gå til innhold

Spillutvikler anklages for å ha strupet negativ YouTube-omtale


Anbefalte innlegg

Kjøpte spillet fordi det så bra ut. Spilte det i en halv forbanna time før jeg skrudde skiter av og slettet det. Animasjonene er noe av det VERSTE jeg har sett, samme går med de mest cheesy replikkene med ELENDIG fighting system... Skulle ikke vært lov å tjene penger på sånt drit i det hele tatt.. Følte meg svindlet med villedende bilder og videoer.. 1/10... Serriøst....

 

Dette er dessverre et av de største ulempene med digitale nettkjøp. Origin har ihvertall innført en angrerett for slike ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hvordan skiller dette seg fra "tradisjonelle" spillkjøp?

 

AtW

 

Jeg skulle gå FIFA 14 i bursdagsgave fra kjæresten, men jeg fikk FIFA 13 ved en feil. Da fikk vi levert spillet tilbake i bytte mot det jeg skulle ha, selv om spillet hadde vært åpnet. Om du ikke liker et spill på Origin, så kan du levere det tilbake, selv om det er digitalt. Steam har ikke den muligheten. Selv om man kjøper digitalt, så bør det være metoder man kan ta i bruk for å skåne seg mot spill som er søppel.

Lenke til kommentar

 

Jeg skulle gå FIFA 14 i bursdagsgave fra kjæresten, men jeg fikk FIFA 13 ved en feil. Da fikk vi levert spillet tilbake i bytte mot det jeg skulle ha, selv om spillet hadde vært åpnet. Om du ikke liker et spill på Origin, så kan du levere det tilbake, selv om det er digitalt. Steam har ikke den muligheten. Selv om man kjøper digitalt, så bør det være metoder man kan ta i bruk for å skåne seg mot spill som er søppel.

 

Det kan være tilfellet, om butikken er grei, det kan også være tilfellet med digitale kjøp. Med begge kan du også risikere å ikke få byttet.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...