Gå til innhold

Anbefaling til USB-headset for under 1500kr


Bunga

Anbefalte innlegg

Hei! Skal kjøpe meg headset, og det ville vært fint om noen kunne anbefalt noe for meg :) Jeg skal hovedsaklig bruke dem til gaming, så jeg vil ha mic og god lyd på dem :) Kanskje brukes til noe musikk og. Budsjett har jeg ikke bestemt meg for, men kanskje ikke mye over 1500, helst under :)

Jeg vil bruke dette headset-et til Xbox og PC, så det må vel være usb som passer til begge :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har separeat mic selv og elsker den. Jeg har et Astro A40 ved siden av. Men jeg kan sikkert bare kjøpe beats på Dr. Dre eller noe når dette ryker. Men for din del blir det kanskje litt dyrt, hva med dette? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=795727 - Astro A30. Fungerer til alle konsoller og vet ikke noe om lydkvaliteten, men regner med at den er bedre en mikrofonen på A40 siden den har jeg elendig erfaring med.

Lenke til kommentar

Beats er mer til musikk. Ikke gaming.

For det første får du mye bedre for pengene. For det andre, hodetelefoner som er god på musikk er bedre enn noen "gaming" hodetelefoner noensinne vil være til spill. Nettopp fordi gode hodetelefoner til musikk har god lydgjengivelse og lydbilde/soundstage.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...