Gå til innhold

For Gamere -Hvor gammel er du 2013


  

181 stemmer

  1. 1. Hvor gammel er du?

    • Under 10
      0
    • 10-12
      0
    • 13-15
      4
    • 16-18
      13
    • 19-21
      26
    • 22-24
      47
    • 25-27
      35
    • 28-30
      26
    • 31-33
      9
    • 33-35
      7
    • 36-39
      9
    • 40-43
      4
    • 44-47
      1
    • 48-50
      0
    • 51-60
      0
    • Over 60
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

44... and still playing.

I singleplayer spill går det mye i strategi og rollespill. I FPS spill ender jeg ofte opp med å spille sniper eller en form for support da reaksjonsevnen ikke er like kjapp i nærkamp som før.

 

Jeg har null interesse for 'filmspill' og quicktime events. At folk blir så hypa av spill som Last of Us skjønner jeg ingen ting av, alt jeg så var en korridor shooter med story elementer.

 

Jeg forakter spill som tar fra meg kontrollen over charactheren i enkelte situasjoner. Im looking at you Deus Ex. Spill som absolutt skal tvinge deg inn situasjoner for at de vistnok har en bra story som du absolutt må delta i.

 

Skyrim ble ikke bra før jeg droppa main storyen og etter start introen stakk en helt annen retning og utforsket verden. Og bare gjorde det jeg følte for. Det samme gjorde jeg med Morrowind, Oblivion, fallout 3 og Fallout new vegas.

 

MMORPG er det slutt med forøyeblikket, har spillt en rekke mmos opp igjennom åra og med world of warcraft expansionen Burning Crusade ble det merkbart mindre og da wrath of lich king kom og innførte easy mode på alt så droppa jeg det. Everquest Next blir nok kanskje en mmo jeg kommer til å teste, liker veldig godt at man kan herje med terrenget.

 

Når det gjelder online spilling går det mest i War Thunder, Planet side 2 etter at jeg ble lei av world of tanks.

 

Kjøper ofte inn eldre spill jeg har spillt før og koser meg like mye med dem enda. En av fordelene med å vokse opp uten super grafikk er at man bryr seg fint litt om den gamle grafikken. En av bakdelene er at noen ganger er bruker grensesnittet tungt å få inn i fingrene igjen.

 

Jeg er nok en pcgamer til the bitter end. Men en konsoll spiller blir jeg aldri.

 

Wow, flott innlegg som egentlig beskriver meg som gamer meget nøyaktig, senk alderen til 26 og thats me.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

25 år, har vel 15 år bak meg som aktiv gamer og forventer maaange år enda med mye gaming!

Den dagen jeg har kids blir det nok mye retro-gaming også :-)

 

Edit: Ved nærmere ettertanke så begynte jeg med spill allerede ned i 4-5-6 års alderen, husker godt enkelte stunder fra barnehage-alderen hvor jeg spilte Prince of Persia (i DOS).

Endret av Deldy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...