Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Det har jeg fått alt for mange ganger, det er på tide å få litt ordentlig svar.

Jeg har ingen svar å komme med, og tror lite på alle disse svarene som kreti og pleti slenger ut. Hadde nådd frem til et punkt hvor jeg ikke gadd å høre mer på halvgode/dårlige svar, og bestemte meg for å finne svarene i meg selv, og det har virket frem til nå - anbefaler samme metoden for alle som leter etter svar på det "ufattbare"!

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bestemte meg for å finne svarene i meg selv, og det har virket frem til nå - anbefaler samme metoden for alle som leter etter svar på det "ufattbare"!

 

:)

 

Så nå "adder" du det du liker til det du tror på og slenger resten vekk etter eget forgodt befinnende... Joda, høres "fornuftig" ut det, du finner i det minste det du ønsker å finne da om man ikke er veldig klar over hvordan vår natur er lagt opp... ;)

 

Det du i klartekst sier er at sannheten, eller det som mest sannsynlig er rett da sannheter er en vare som kun finnes i nuet, ikke har noen betydning da det er du og du alene som bestemmer hva du syntes om ting og tang... og hva du ønsker å tro på ? Minner litt om Joseph Smith dette, grunnleggeren av mormonerne, han også trodde det han ville tro og se hvor det har ført de som trodde på ham igjen... :no:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Så nå "adder" du det du liker til det du tror på og slenger resten vekk etter eget forgodt befinnende... Joda, høres "fornuftig" ut det, du finner i det minste det du ønsker å finne da om man ikke er veldig klar over hvordan vår natur er lagt opp... ;)

 

Det du i klartekst sier er at sannheten, eller det som mest sannsynlig er rett da sannheter er en vare som kun finnes i nuet, ikke har noen betydning da det er du og du alene som bestemmer hva du syntes om ting og tang... og hva du ønsker å tro på ? Minner litt om Joseph Smith dette, grunnleggeren av mormonerne, han også trodde det han ville tro og se hvor det har ført de som trodde på ham igjen... :no:

Jeg følger en metode som ble påfunnet for 2500 år siden - en metode som er under kontinuerlig testing og kritikk av utallige forskjellige individer. Og du vet vel også at den metoden er det en god del så kalte ateister som også fortrekker å prøve, fremfor å bare gå rundt å tro på noe .. - så hvis du har innsigelser til den metoden, finnes det lærde munker som du kan kontakte, for å bli litt bedre opplyst om saken.

 

Og jeg sier ingenting i "klartekst" - det er nok i ditt hode det ser sånn ut, og dermed er det også ditt eget problem, hvis man kan kalle sånt for problemer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...