Gå til innhold

Nobels fredspris 2013 til Malala?


Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Jeg synes Snowden kan få den. Mest fordi det blir festlig å tirre på seg USA! :D

 

Det skjer nok ikke i år siden han nå har fått oppholdstillatelse i Russland. Jagland vil aldri bidra til å forverre tøværet mellom Russland og USA.

 

http://www.webproworld.com/webmaster-forum/threads/105425-Russia-Kremlin-suggests-WikiLeaks-founder-for-Nobel-Prize

 

Jeg synes Malala er en svært god kandidat. Det er min personlige favoritt.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Men kan en ikke hevde at hun er for ung til å engasjere seg i politikk på denne måten? Vanligvis vil vi jo beskytte barn. Derfor er det rart at vi skal belønne en type farlig atferd som kunne fått henne drept. Burde ikke de voksne kunne føre denne kampen?

 

Det er hovedargumentet mot at hun skal få den, men fra de nyhetene jeg ser er hun den kandidaten som omtales mest. Kan hende er hun for ung til å bære den børen prisen innebærer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det mener kanskje ikke de som får den. Og en Nobel pris åpner dører ute i verden. Utdannelse for unge kvinner er hennes budskap. Det angripes hun for. Jeg synes hun er en verdig kandidat.

Lenke til kommentar

Er den jenta ekte, eller nok et politisk produkt av vesten?

 

Helt klart pushet frem av et nettverk med amerikanske aktører. Hele familien er visst det. Sett dem avbildet i forskjellig settinger omgitt av amerikanske UD representanter og andre diverse figurer. Så hun er blitt formet og drillet til denne oppgaven siden hun var 9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

 

Helt klart pushet frem av et nettverk med amerikanske aktører. Hele familien er visst det. Sett dem avbildet i forskjellig settinger omgitt av amerikanske UD representanter og andre diverse figurer. Så hun er blitt formet og drillet til denne oppgaven siden hun var 9

 

Hm :hmm:

Lenke til kommentar

 

Helt klart pushet frem av et nettverk med amerikanske aktører. Hele familien er visst det. Sett dem avbildet i forskjellig settinger omgitt av amerikanske UD representanter og andre diverse figurer. Så hun er blitt formet og drillet til denne oppgaven siden hun var 9

 

Surprise surprise :p

Endret av olsen_1
Lenke til kommentar

 

Surprise surprise :p

 

Man trenger ikke engang være lokalkjent for å gjennomskue det. Jeg mener, det må ha foregått noe bak i kulissene når 11-12 år gammel jente fra en støvete pakistansk landsby, plutselig snakker flytende engelsk språk, har internett-linje, fremtrer i vestlig media, har sin egen blogg hos BBC osv. og fronter samfunns-ytringer med en språkbruk/formuleringsevne som overhodet ikke er "normalt" for barn på den alderen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Med en hensikt om å få Nobels freds pris?

 

Nei det er vel tvilsomt.

 

Jenta er nok først og fremst offer for ubetenksomme voksne med en politisk agenda, som ikke tok høyde for hvilken risiko de utsatte jentungen for ved å kjøre henne frem på den måten. Får hun evt. en Nobels pris for tort & svie så er det vel greit. Hun er uforskyldt havnet i dette marerittet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jenta er nok først og fremst offer for ubetenksomme voksne med en politisk agenda, som ikke tok høyde for hvilken risiko de utsatte jentungen for ved å kjøre henne frem på den måten. Får hun evt. en Nobels pris for tort & svie så er det vel greit. Hun er uforskyldt havnet i dette marerittet.

 

Så du er overbevist om at der ligger en skult agenda bak?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...