Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har små menn med små fingre, liten penis?


heartlife

Anbefalte innlegg

Haha nasty?? Jeg bare drømmer om å ha en mann som gir meg full tilfredstillelse hehe. Uffa men er ikke noe galt å ha liten penis' så lenge en føler seg vel med fyren på andre måter og.

Er du seriøs? Jeg mistenker dette for å være en trolletråd, men la gå. For det første har de fleste gjennomsnittlig penislengde. Høyde eller bredde har ingenting å si.

 

For det andre har det fint lite å si i utgangspunktet om fyren ikke vet hvordan den brukes. Hva ville du sagt om fyren bare dytter den inn og kjører på? Da hjelper ikke størrelsen noe som helst. Om du er så opptatt på sexen, bør du finne deg en fyr som kan gi deg orgasme uten engang å ta av seg buksen. (fingre og tunge er et stort hint her.)

 

For det tredje er det mest sensitive området nært utgangen av vagina, så stor eller liten penis har lite å si på det området. Dette gjelder spesielt for kvinnre som ikke får vaginal orgasme, men må stimulere klitoris.

 

For det fjerde: Hva med ham og hans nytselse? Er du en som liker å bare ta imot, uten å gi noe som helst tilbake? Det kan faktisk høres sånn ut, siden du er så besatt av størrelsen.

 

Og for det femte (mest for kødd): Om det stemmer at menn med små fingre har små penis, stemmer det vel også at sorte menn har stor penis? Hva har da en sort mann med små fingre? Eller en liten sort mann med store fingre? :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg dater en mann som er nesten på høyde med meg... Jeg er ca 169, han er mulig bittelitt lavere enn meg.

 

Jeg møtte han da jeg var langt nede, etter et brudd. Vi gikk mye turer sammen, og ble godt kjent. Jeg synes at han er kjempehyggelig, snill og har de beste kvaliteter på innsiden. Noe jeg savnet fryktelig , for jeg har ofte blitt behandlet dårlig av menn jeg har datet, og innledet mer med.

 

Men nå tenker jeg veldig på dette med kroppsammensetningen hans.... Han går litt vraltende.... Føler at han er litt lavere enn meg, men ikke mye. Har aldri tenkt på at han er dverg/kortvekst-som de kaller det nå.. Men nå begynte jeg å tenke på det etter at en annen fortalte meg at dverger gikk vraltende... hadde korte kraftige bein, littegranne stort hode i forhold til resten av kroppen...

Reagerer mest på beina hans for å si det sånn... de er veldig korte og kraftige... Men fyren ser ellers okey ut men kunne ønske at han var høyere.

Jeg føler meg litt rar som dater muligens en dverg..../ kortvokst... siden jeg har lange bein og er normal kroppslig sett..

 

Noen som har kjennskap til hva det vil si å være dverg/kortvokst, hvor grensen går for det? Jeg mener jo at siden jeg er 169 så må han i såfall være en høyere dverg...merkelig.... eller kan han ha korte bein uten at han er dverg....

 

Kan en kortvokst / dverg få barn?

 

Noen som synes det er rart av meg å være sammen med en mann, som er litt lavere enn meg? Er redd hvordan folk rundt reagerer på at han er i den høyden osv....

 

Noen som har kunnskap om dette....

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg elsker personligheten hans. Men er såklart skeptisk pga at han er litt lavere, for idealmannen skulle set høyere ut enn meg, men samtidig... enig med deg... jeg klarer ikke å bare slå opp med han fordi han har en litt lav høyde, og kraftige korte bein. Mener det samme, at han må være for høy for å kalles dverg... utifra hva jeg leser, selv om han har et dvergutseende på kroppen... korte kraftige bein, og litt kraftigere ansikt.... Men han er supersnill innvendig! :)

Lenke til kommentar

Man er definert som en dverg når man er kortere enn 147cm voksen.

Dverg kommer av bakenforliggende feil(ikke at det nødvendigvis er noe merkbart feil).. Det er over 200 årsaker til at man blir dverg. Men, når han er såpass høy er han strengt tatt ikke dverg, bare kort.

 

Åssen er foreldrene, er de korte de også?

Er de høye kan det være noe tilsvarende "feil" med han som med dverger, uten at det har noen som helst konsekvens for noe.

 

Ja, dverger kan få barn, og det er ikke gitt at dverger får dverger, de får gjerne vanlige barn da det vanligvis ikke er genetisk arvelig.

 

Når deg gjelder om noen bryr seg om han er lavere enn deg, så, ja, det er det. Det er det om han er høyere enn deg, tykkere enn deg, styggere enn deg, penere enn deg, osv. Det er ALLTID noen som bryr seg, så lenge dere passer sammen så burde ikke dere bry dere, er jo det som teller :)

Endret av aklla
Lenke til kommentar

ja sant det, for jeg føler at mange ser på oss når vi er ute sammen.......Og da føler jeg meg veldig rar.... Men skal det hemme for at jeg kan være sammen med han? Det er som du sier: ikke noe å bry meg om. Jeg må gå etter hva følelsene mine sier. Jeg kunne ønske at han var høyere, men det er han ikke. Men han er hyggelig å være sammen med.

 

Han er enegget tvilling. Litt rar situasjon..... hehe... Broren er like liten, helt lik. Ellers har han flere søsken , som er høyere men kraftige. Faren ser også liten ut. Kanskje det er genetisk ja, i familien.....

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Tipper du føler mange ser på dere fordi du tror mange ser på dere og tenker ekstra godt over at noen ser. Selv om de egentlig ikke ser på dere fordi dere er korte sammen, folk ser på hverandre uansett. Fakta er nok at de aller, aller fleste ikke bryr seg i det hele tatt og knapt legger merke til noe som helst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sant det, og jeg begynner liksom å klandre meg selv fordi jeg er redd at noen ser på oss som et rart par sammen.... pga høydeforskjellen. Kunne ønske jeg kunne gå rundt å være stolt når vi gikk ute sammen, men så blir jeg flau istedet... Også tenker jeg: elsker jeg ikke den han er? Jo... jeg elsker jo så mye med han at han er en drømmetype for meg på ufattelig mange måter.... Forvirrende.... Men han er den som har hatt mest like interesser som meg, og vi har alltid mye å prate om, han er utrolig lik meg i tanker, syn og verdier i livet, så jeg kan ikke bare gi slipp på det.

Lenke til kommentar

Jeg dater en mann som er nesten på høyde med meg... Jeg er ca 169, han er mulig bittelitt lavere enn meg.

 

 

Sant det, og jeg begynner liksom å klandre meg selv fordi jeg er redd at noen ser på oss som et rart par sammen.... pga høydeforskjellen.

 

 

Hvordan går det med selvtilliten din? Er du redd for å ikke være akkurat lik alle andre, redd for å ikke bli akseptert? Ingen verdt å menge seg med kommer til å se rart på dere bare fordi gutten mangler noen cm på normalen.

Lenke til kommentar

Noen som synes det er rart av meg å være sammen med en mann, som er litt lavere enn meg? Er redd hvordan folk rundt reagerer på at han er i den høyden osv....

 

Noen som har kunnskap om dette....

Jeg er mann og noen centimeter kortere enn fyren du dater, og ærlig talt synes jeg du er syk i hodet. Det er absolutt ingenting i veien med litt kortere menn på noen som helst måte. For å ta det kort var jeg forlovet en gang, og vi vurderte seriøst å gifte oss. Det er mange grunner til hvorfor det ble slutt, men jeg endte opp med å droppe henne. Vi hadde det svært bra på alle måter selv om hun var litt høyere enn meg, og da mener jeg inkludert i sengen. Kanskje spesielt der, til tider. Hva faen har høyden med noe som helst å gjøre? For å være ærlig håper jeg fyren dropper deg snarest og får en normal kjæreste i stedet. Sånne som deg gjør meg kvalm.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg er 170 og madammen er 154 og vi har to nydelige barn som vokser i forhold til normal vekstkurve og er helt perfekte sådan, så ikke tenk på det.

 

Forøvrig ser jeg mange par der mannen er lavere enn damen og det har aldri vært noe jeg har sett på som rart. Men om det plager deg så mye at du til slutt ikke orker å vise deg offentlig med han, da kan det bli et problem for deg, så du må virkelig jobbe med å akseptere tingenes tilstand og se om du kan la de tankene ligge. Hva tenker du mest på når du er sammen med han? At du har funnet en fantastisk mann, eller overskygger dette høydekomplekset alt?



Anonymous poster hash: d81c7...a32
Lenke til kommentar

Jeg er vel litt stresset etter at vi ble bedre kjent.... Når jeg går rundt med han får jeg liksom ikke helt roen lenger for han stopper å skal kysse konstant. Hver gang vi er i lag ...om vi ser på TV eller hva så sitter han alltid å bare skal kysse... Det ble litt voldsomt og dermed blir nok jeg bare kritisk til alt. Vet ikke. Kanskje det er meg som ikke passer inn i forhold.... Har vært sammen med andre menn som har vært høyere og jeg ble flau av de og på sine måter. Nei er nok meg... Jeg liker ikke at jeg tenker sånn. Men jeg er kritisk til hele situasjonen.

Lenke til kommentar

Når man er forelsket så betyr det ikke noe :)

 

Om du lurer på hvor stor han er "down under", så kan du alltids stappe hånda nedi og gripe om kronjuvelene. Dette vil nok føre til at han forventer noe mer eller tror at du vil noe mer da ;)

 

Har du funnet ut noe mer? Basert på denne posten og andre du har skrevet, så virker det som du kanskje er litt usikker på denne fyren og egne følelser?

 

Det kan jo hende at kjemien er på plass og at sexen er bra om han er gjennomsnittelig stor også :)

 

Lykke til med tankene dine, er ikke alltid greit det med følelser og sånt :)

Lenke til kommentar

Egentlig er motsatsen til det spm i kvinneguiden mer om overvektige/feite menn har stor penis, om vekten har noe å si for størrelsen...

 

Motssatsen til denne burde være noe i retning om damer med små fingre har "kort vagina".

 

Just saying ;)

 

Regner med at tema der inne er en reaksjon på denne tråden. Selv har jeg aldri fundert over dette eller sett etter, men det er vel mange teorier på hvordan man skal bedømme størrelsen... Er ikke store føtter en annen ting? Det er vel noe mange bruker tid på å fundere over. Alternativt kan man se etter eller kjenne etter, eller si tilfeldig "er det ikke slik at mannfolk bruker å måle lengden og måle seg mot andre? Sååååå.... Hvordan gikk det for seg?"

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...