Gå til innhold

[Løst] Noen som har erfaring med multicom.no?


Anbefalte innlegg

Er det noen her på forumet som har erfaring med nettbutikken multicon.no? Jeg planlegger å kjøpe meg en Nexus 7 derifra, og lurer på ett par ting:

 

- er det lang leveringtid vs. f.eks. komplett?

- har de god support?

- paker de varen forsvarlig?

- hvordane er det med reklamasjon og replasjon hos med, om f.eks. jeg skulle knuse skjermen på nettbrettet?

 

Andre innspill om nettbutikken, både positivt og negativt, settes stor pris på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tok for moro skyld og søkte litt opp for deg, siterer noe av det jeg fant:

"Multicom holder jeg meg langt unna."
"
Bestilte en bærbar derfra en gang. Det skulle vise seg å bli det verste jeg har opplevd innenfor netthandel. PC var defekt og det tok 3mnd før jeg satt med en brukandes PC i fanget takket være disse amøbene og infocare."

 

Så også at noen hadde hatt gode opplevelser med de, men virker som om det som går igjen er dårlig service. Personlig ville jeg valgt en større aktør.

Endret av Rotaderp
Lenke til kommentar

Vel, jeg har jo kjøpsloven jeg kan støtte meg på. De fleste negative hendelsene med multicom handler om de stasjonære PCene de lager, og Nexus 7 er jo et ferdilaget nett rett. Multicom selger med bare, og jeg tviler på at supporten kan være noe værre enn det noen av kompissene mine, og jeg, har opplevd hos Dustin. De var frekke nok til å si at en vare jeg bestillte ikke var på lager når jeg har screenshot av at de hadde det på lager da jeg bestillte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...