Gå til innhold

iPhone 5S og 5C kan komme i salg denne måneden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir vel å kjøpe denne med NetComs nye topp abb med fridata om den kommer før tilbudet er over da? :)

Ring NetCom/Stikk innom en butikk nå, så får du tilbudet. Deretter kan du binde det opp når telefonen kommer.

Skrevet

Et raskt søk på Finn.no avslører at enkelte gnir seg godt i hendene av at de nye iPhone IKKE lanseres samtidig som USA og UK... 10 - 15 000,-

Damn, en weekend-tur til London kan fint dekkes++ om man kjøper med seg to telefoner hjem og selger.

Skrevet

Et raskt søk på Finn.no avslører at enkelte gnir seg godt i hendene av at de nye iPhone IKKE lanseres samtidig som USA og UK... 10 - 15 000,-

Damn, en weekend-tur til London kan fint dekkes++ om man kjøper med seg to telefoner hjem og selger.

Og får solgt de*

Skrevet (endret)

I morgen vil NetCom sette en datagrense på 6 GB i mnd. Hvis jeg var dere ville jeg ha løpt ned til en NetCom butikk og skaffet meg FriBruk mens den ikke har en grense. :)

Endret av thescientist
Skrevet

iPhone 5s og 5c er allerede i alle butikker her i Japan. Men umulig å finne ut hvor mye de koster eller om jeg kan kjøpe en da absolutt ingen snakker engelsk, og de tegnene er jo helt uforståelige ?

Skrevet

iPhone 5s og 5c er allerede i alle butikker her i Japan. Men umulig å finne ut hvor mye de koster eller om jeg kan kjøpe en da absolutt ingen snakker engelsk, og de tegnene er jo helt uforståelige ?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...